مدیرکل کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

بخشنامه تعطیلی‌ها باید از استانداری گیلان اعلام شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در رابطه با مطالبه کارگران مبنی بر اعمال تعطیلی دو روز آینده در کارخانجات استان، گفت: طبق پیگیری‌های بنده و آن چیزی که به صورت شفاهی و (نه رسمی) به بنده اعلام شده این دستورالعمل برای دستگاه‌های اجرایی است و شامل کارخانجات نمی‌شود.

بخشنامه تعطیلی‌ها باید از استانداری گیلان اعلام شود

به گزارش هشت‌دی، سخنگوی دولت امروز اعلام کرد با موافقت هیئت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور تعطیل است اما برخی کارگران در تماس با تحریریه پایگاه خبری هشت‌دی از عدم اعمال تعطیلی‌های مذکور توسط کارخانجات استان خبر داده‌اند.

کارگران می‌گویند گرمای هوا برای همه است نه فقط کارمندان ادارات و بانک‌ها و… و معتقدند تعطیلی‌های دو روز آینده باید برای همه اصناف اعمال شود.

سیاوش آقاجانی در گفتگو با هشت‌دی در پاسخ به این پرسش که چرا صاحبان کارخانجات و واحدهای تولیدی استان به دستورالعمل هیئت دولت مبنی بر تعطیلی دو روز آینده عمل نمی کنند، گفت: این موضوع هنوز به طور رسمی در استان گیلان اعلام نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ادامه داد: طبق پیگیری های بنده و آن چیزی که به صورت شفاهی (و نه رسمی) به بنده اعلام شده این است که این دستورالعمل برای دستگاه های اجرایی است و شامل کارخانجات نیست.

وی بیان کرد: دستورالعمل هیئت دولت برای استان هایی است که دمای هوا بالای ۴۰ درجه سانتی گراد برایشان پیش بینی شده است.

آقاجانی با اشاره به اینکه هنوز ابلاغیه رسمی در این خصوص دریافت نکردیم افزود: در سایت استانداری گیلان نیز چنین موضوعی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه بخشنامه تعطیلی ها باید از استانداری گیلان اعلام شود بیان کرد: هر تعطیلی که دولت اعلام می کند مربوط به بخش خصوصی نمی شود و باید جزئیات آن بررسی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه