پیام تسلیت فرمانده سپاه قدس گیلان در پی شهادت شهید “مهدی کامور”

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت “مهدی کامور آستانه” گفت: سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جانفشانی و مجاهدت خالصانه، فداکارانه و ایثارگرانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش شبانه روزی دارند.

به گزارش ۸دی،سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی شهادت ستوان سوم مهدی کامور آستانه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین، وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

خبر تأسف‌بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه و ناجوان‌مردانه ستوان سوم شهید مهدی کامور آستانه، مدافع و حافظ امنیت و آرامش مردم سبب تألم و اندوه فراوان گردید.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، اخلاق مداری، قانون مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جانفشانی، ازخودگذشتگی، رشادت و مجاهدت خالصانه، فداکارانه و ایثارگرانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش و کوششی شبانه روزی دارند.

اینجانب شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور و انقلابی استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه و به ویژه خانواده معظم و بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل را خواهان هستم.»

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه