نشست معاون رئیس جمهوری با استاندار و برخی از نمایندگان گیلان

نشست معاون امور مجلس رئیس‌ جمهوری امروز با استاندار و برخی از نمایندگان گیلانی در خانه ملت برگزار شد.

نشست معاون رئیس جمهوری با استاندار و برخی از نمایندگان گیلان

به گزارش ۸دی، در ادامه سفر معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری به گیلان، نشست سید محمد حسینی، اسدالله عباسی استاندار و شماری از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این نشست تداوم همصدایی و همدلی مسئولان و نمایندگان برای خدمت به مردم را بسیار اثربخش دانست و اظهار کرد: برای تسریع در امور ، پیگیری نمایندگان استان در  مجلس شورای اسلامی در سطح ملی به منظور جذب و تخصیص بیشتر اعتبارات به استان و تعامل در اجرا و نظارت طرح‌ها و پروژه ها در شتاب‌بخشی توسعه استان موثر است.

وی با اشاره سفرهای خود به شهرستان ها به همراه نمایندگان مجلس در جهت بررسی میدانی مشکلات، گفت: سفرهای شهرستانی در سال جدید با عنایت به کاهش مبتلایان کرونا در جهت رفع مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

عباسی توسعه همه جانبه بویژه در مناطق محروم و روستاهای گیلان را از دیگر اولویت های کاری امسال عنوان و بیان کرد: مرکز تحقیقات محصولات استراتژیک گیلان از جمله برنج، کیوی، زیتون و فندق در جهت حمایت از کشاورزان و رونق تولید، تقویت می شود. طرح‌های هادی روستایی با توجه به نیازسنجی لازم  تغییر کاربری و تاکید بر حضور ساکنین بومی، مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد.

در این نشست علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات استان، بر ضرورت تقویت همدلی و همراهی میان مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت گیلان تأکید شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه