“بهرام خوشحال” به سمت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا منصوب شد

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، “بهرام خوشحال” به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا منصوب و از زحمات “شاپور تشرینی” تقدیر شد.

“بهرام خوشحال” به سمت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا منصوب شد

به گزارش ۸دی، با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، “بهرام خوشحال” به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا منصوب و از زحمات “شاپور تشرینی” تقدیر شد.

عنایت رضایی‌پور فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در فرمانداری با اشاره به اهمیت جایگاه والای معارف اسلامی در فرهنگ اصیل شیعیان و مسلمانان جهان، اظهار داشت: امروزه شاهد توسعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در بین مسلمانان و دیگر ادیان جهان هستیم، زیرا آنچه امروز مردم جهان را خسته و ناامید کرده، وجود فرهنگ های غربی است که پایانی جز پوچی ندارد.

رضایی پور با اشاره به سابقه غنی فرهنگ آستارا در تاریخ تصریح کرد: آستارا از قدیم مهد ادب، اندیشه، فرهنگ و هنر بوده و هنرمندان بزرگی را به جامعه هنری کشور معرفی کرده است.

نماینده عالی دولت در آستارا نقش هنرمندان و پیشکسوتان را عرصه فرهنگ در ترویج ارزش های اسلامی بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری همچون هنر بیان، کلام، نوشتار، شعر، نمایش و…. پیام های ارزشمند را ماندگار کنند که از جمله این هنرها، بیان تاریخ روایی اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این آیین یکی از وظایف دولت را توسعه شورای فرهنگ عمومی و تقویت این شورا دانست و گفت: یکی از عوامل موثر در توسعه شورای فرهنگ عمومی، دبیر شورا است و دبیری شورا بر عهده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رضا ثقتی خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری قابل تقدیر و ارزشمند دانست و گفت: مهم نیست که یک روز، یک سال و یا چندین سال در سنگر خدمت رسانی فعالیت داشته باشیم، مهم آن است که بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان ارائه کنیم تا هر چه بیشتر رضایت بندگان خدا را فراهم کنیم که رضایت خداوند را شامل می شود.

در پایان این آیین از زحمات شاپور تشرینی تقدیر و بهرام خوشحال به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه