کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با ۸دی:

تحولات قدرت در منطقه تحت کنترل جمهوری اسلامی است/ ایران با اقتدار کامل منافع ملی اش را دنبال می کند

“علیزاده” کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تحولات قدرت در منطقه را تحت کنترل خود دارد، گفت: ایران بدون سر و صدا در فضای بین المللی با اقتدار کامل منافع ملی خودش را که زیر مجموعه منافع تمدنی جهان اسلام است دنبال می کند و دست بالای ایران در واقع دست بالای تمدن اسلامی در منطقه است.

تحولات قدرت در منطقه تحت کنترل جمهوری اسلامی است/ ایران با اقتدار کامل منافع ملی اش را دنبال می کند

“عمران علیزاده” کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای تمام تحولات قدرت در منطقه را تحت کنترل خود دارد و هر زمان بخواهد می تواند این تحولات را به نفع خودش برگرداند.

وی با اشاره به تقابل همیشگی ایران و رژیم صهیونیستی، گفت: این تقابل و جنگ، پیروزی ها و نقاط ضعفی را برای هر دو طرف به همراه دارد.

این کارشناس سیاسی با تشریح اهداف طرفین تقابل، تصریح کرد: هدف جمهوری اسلامی، حذف رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین است و صهیونیست ها هم ایران را بزرگترین دشمن خود از زمان ایجاد خود در خاورمیانه می دانند.

وی ادامه داد: در این جنگ برای اینکه هر دوطرف بتوانند ضرباتی را به زیرساخت های حیاتی و نیروی انسانی وارد کنند وارد عمل می شوند و در این تقابل، جمهوری اسلامی همیشه دست بالا را داشته ولی بنا به دلایلی از جهت پوشش رسانه ای به اندازه رسانه های غربی بزرگنمایی نکرده و اقدامات اخیر جمهوری اسلامی ادامه همین مسیر است که در آینده بیشتر هم خواهد شد.

قدرت ایران دست بالای تمدن اسلامی در منطقه است

این استاد دانشگاه با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای تمام تحولات قدرت را در منطقه تحت کنترل خود دارد و هر زمان بخواهد می تواند این تحولات را به نفع خودش برگرداند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی سعی می کند با رسانه ای کردن اقداماتی مانند ترورهای کور، در فضای ذهنی جامعه اینطور نشان دهد که دست بالا را دارد اما این اقدامات با قدرت ایران قابل قیاس نیست و ایران بدون سر و صدا در فضای بین المللی با اقتدار کامل منافع ملی خودش را که زیر مجموعه منافع تمدنی جهان اسلام است دنبال می کند و دست بالای ایران در واقع دست بالای تمدن اسلامی در منطقه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه