شرکت مجری طرح‌های عمرانی در گیلان حدود ۲.۵ میلیارد ریال جریمه شد

یک شرکت مجری طرح های ملی در گیلان که بدون داشتن پروانه استاندارد مبادرت به تولید و فروش بتن آماده در سطح بازار شهرستان محل استقرار خود کرده بود به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

شرکت مجری طرح‌های عمرانی در گیلان حدود ۲.۵ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش ۸دی،یک شرکت مجری طرح های ملی در استان که بدون داشتن پروانه استاندارد مبادرت به تولید و فروش بتن آماده در سطح بازار شهرستان محل استقرار خود کرده بود با اعلام جرم اداره کل استاندارد استان در دادسرای عمومی و انقلاب و با حکم دادگاه کیفری ۲ شهرستان مربوطه، به پرداخت دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در این گزارش به شهروندان اطمینان خاطر داده شده که بازرسان و کارشناسان استاندارد علاوه بر وظائف و ماموریتهای جاری، روزانه درحال کنترل و پایش بازار نیز بوده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با فرد خاطی و یا واحد متخلف برخورد می شود.

زوایط عمومی اداره کل استاندارد گیلان همچنین در این گزارش از مردم خواست تا با ارسال اعداد مندرج در ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار و اصالت علامت استاندارد روی محصولات اطمینان حاصل کرده ودر صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا تخلف، با شماره تلفن ۱۵۱۷ واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان گیلان تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه