احداث ۳ خانه جودو در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در جریان انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان گفت: انتظار داریم که با مساعدت فدراسیون جودو، در سه شهرستان از گیلان خانه جودو احداث شود تا شاهد رشد روزافزون این رشته زیبا در گیلان باشیم.

احداث ۳ خانه جودو در گیلان

به گزارش ۸دی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در جریان انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان اظهار کرد: انتظار داریم که با مساعدت فدراسیون جودو، در سه شهرستان از گیلان خانه جودو احداث شود تا شاهد رشد روزافزون این رشته زیبا در گیلان باشیم.

وی با اشاره به وضعیت هیات جودو گیلان افزود: خوشبختانه جودو یکی از هیات­‌های موفق در گیلان است اما باید شاهد تحول بیشتری در این رشته باشیم و افرادی که به عنوان رئیس در یک هیات ورزشی انتخاب می‌شوند، باید برنامه‌های ارایه شده خود را با هماهنگی و تعامل با فدراسیون مربوطه و معاونت ورزشی گیلان انجام دهند که چنین انتطاری نیز، از هیات جودو گیلان داریم.

جهانبخش آرمان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی گفت: گیلان از استعداد و ظرفیت خوبی در رشته‌های ورزشی برخوردار است که استعدادهای درخشان انسانی موجود، این استان را متمایز کرده و به همین دلیل هیات‌های ورزشی باید این استعدادها را بیشتر شناسایی و پرورش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به انتظار از ورزش جودو بیان کرد: با توجه به رشد روز افزون ورزش در جامعه، در مقابل کم کاری‌ها بی‌تفاوت نخواهیم بود و انتظارداریم که جایگاه رشته‌هایی همچون جودو، بیش از پیش در سطح کشور ترقی یابد و اداره ورزش نیز در این راستا همه گونه همکاری را با هیات‌ها خواهد داشت.

در انتخابات ریاست هیات جودو استان گیلان که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه