تحقق ۲۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان گیلانی

معاون کمیته امداد، با اشاره به تعهد ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در سال جاری، گفت: در سال ۱۴۰۱ شاهد دو برابر شدن تعهد کمیته امداد در گیلان معادل ۲۲ هزار فرصت شغلی هستیم.

تحقق ۲۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان گیلانی

به گزارش ۸دی،مرتضی فیروزآبادی در حاشیه سفر به گیلان با محور تبیین برنامه ها و رویکردهای اشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مصوبه شورای عالی اشتغال در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: کمیته اماد متعهد به ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی است که مسئولیت سنگینی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق این مهم بنا داریم در همه استان ها حضور یابیم و اقدام به تبیین راهبردها و برنامه ها کنیم، افزود: بررسی برنامه ها و رویکردهای اشتغالی استان ها ضروری است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، گیلان را از استان های دارای محرومیت دانست و تصریح  کرد: جمعیت بیکاران گیلان قابل توجه بود و شاهد جمعیت مددجویی بالاتر از متوسط کشور هستیم که ضرورت اشتغالزایی را نشان می دهد.

فیروزآبادی، با بیان اینکه تعهد اشتغالی کمیته امداد در گیلان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، گفت: منابع تخصیص سافته از محل تسهیلات تبصره ۱۶ نیز نسبت به سال ۱۴۰۰ سه برابر شده است.

وی از تحقق ۱۱ هزار فرصت شغلی در استان گیلان طی سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ شاهد دو برابر شدن تعهد کمیته امداد در گیلان معادل ۲۲ هزار فرصت شغلی هستیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، عملکرد گیلان از حیث تسهیلات تبصره ۱۶ در سال گذشته را ۳۹۰ میلیارد تومان دانست و متذکر شد: این تسهیلات امسال سه برابر شده و به عدد ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه