انتقاد عضو شورا رشت از عملکرد ادارات کل تعزیرات، مسکن و شهرسازی

علیرضا تاج شهرستانی” عضو شورای اسلامی شهر رشت طی جلسه‌ای در شورای این شهرستان از عملکرد ادارات کل تعزیرات، مسکن و شهرسازی انتقاد کرد.

انتقاد عضو شورا رشت از عملکرد ادارات کل تعزیرات، مسکن و شهرسازی

به گزارش ۸دی، علیرضا تاج شهرستانی  با اشاره به اینکه شرمنده مردم سراوان هستم، اظهار کرد: سالهاست که مردمان سراوان به واسطه انباشت زباله با مشکلات فراوانی مواجه شده اند و انتظار داریم این مشکل با عزمی جدی برطرف شود.

وی با بیان اینکه سراوان قابلیت تبدیل به یک نقطه گردشگری را دارد، افزود: در سراوان به واسطه مواهب الهی می توانیم حتی نسبت به احداث تله کابین اقدام کنیم و ان شاا با  برطرف کردن معضل زباله سراوان، همگان بتوانیم از مواهب الهی در این قسمت از شهر بهره مند شویم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از وضعیت پل های عابر پیاده مکانیزه رشت تصریح کرد: در برخی از مواقع شاهد اقداماتی توسط شهرداری رشت هستیم که بیشتر شبیه طنز است و در موضوع پل های عابر پیاده نیز در شرایطی بالابر تعریف کرده اند که دائما خراب و یا درب آسانسور قفل است.

وی با ابراز گلایه از عملکرد مسکن و شهرسازی بیان کرد: از عملکرد مسکن و شهرسازی در مورد شهر رشت بسیار گلایه دارم و برخی از ادارات همچون تعزیرات و … عملکرد چندان مشخصی مشاهده نمی شود.

تاج شهرستانی با تاکید به اینکه ما شورای منتخب مردمان شهر رشت هستیم، گفت: در رشت مجددا روغن پیدا نیست و مدیر کل تعزیرات گیلان باید در این باره پاسخگو باشد و علت فقدان برخی از کالاها را باید صراحتا اعلام کنند و بگویند چرا قیمت برخی از لبنیات روزانه در رشت بالا می رود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه