حجت الاسلام سلیمانی:

امثال شهید مسافر جهانی می اندیشند/ به همت شهدای جبهه مقاومت تمام قواعد و برنامه های دشمن برهم زده شد

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم آرمان‌های انقلاب را در جهان تبیین کردند، گفت: جمهوری اسلامی به همت شهدای جبهه مقاومت و سرور شهدای این محور شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام قواعد و برنامه‌های دشمن را بر هم زده است.

امثال شهید مسافر جهانی می اندیشند/ به همت شهدای جبهه مقاومت تمام قواعد و برنامه های دشمن برهم زده شد

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام جواد سلیمانی  در ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سعید مسافر در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم گنجینه ارزشمند و رویش‌های جدید نظام اسلامی و انقلاب هستند.

وی با اشاره به عظمت قرآن و ماه مبارک رمضان، افزود: شهدا با تاسی، تأمل توسل به قرآن مسیر ساعات و خوشبختی را انتخاب کردند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهید مسافر اولین شهید جبهه مقاومت نیست و آخری هم نخواهد بود، گفت: برای مقابله با جریان استکبار و پیروزی حق بر باطل شهید مسافرهای زیادی به پا خواهند خواست و مسیر حق طلبی مثل همیشه هموار است.

 

حجت الاسلام سلیمانی به تبیین خاص بودن شهدا از جهات مختلف پرداخت و بیان کرد: زنجیره پیشگامان جبهه مقاومت و عدالت خواهی برای هموار کردن جاده و جاذبه ظهور تا محکم‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهید مسافر، افزود: شهید مسافر برای حق طلبی و دفاع از حرم تمام هستی خود را گذاشت و سعادتمند شد.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهدایی چون شهید مسافر جهانی می‌اندیشیدند، گفت: شهدای مدافع حرم، عقل، تفکر و عملشان جهانی و فراتر از مرزها بود و برای صدور و انقلاب و گفتمان محور مقاومت تمام هست و نیست شأن را فدا کردند.

سلیمانی با اشاره به تعبیر امام راحل نسبت به درجه بالای شهدای دفاع مقدس به نسبت شهدای صدر اسلام، اضافه کرد: مقام و جایگاه شهدای مدافع حرم اگر بالاتر از شهدای دفاع مقدس و صدر اسلام نباشد، کمتر نیست.

وی با اشاره به اعجاز شناختی و رفتاری شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم که عموماً دهه شصتی و هفتادی بودند و جنگ را لمس نکرده و خاکریزها را نمی‌شناختند در چنین حالتی به جنگ با داعش و تکفیری‌ها رفتند و شهید شدند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهدای مدافعان حرم پیشگامان و سفیران بیداری اسلامی هستند، گفت: شهدای مدافع حرم حلقه اثرگذار صدور انقلاب اسلامی و گفتمان جبهه مقاومت هستند.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر اینکه جهانی فکر، عمل و مبارزه کردن کار هر کسی نیست، اضافه کرد: در فضای مسموم امروز و خدعه های رسانه‌ای دشمن، جهانی حرکت کردن و عمل کردن بسیار سخت است اما شهدای مدافع حرم امثالی چون شهید مسافر به آن عینیت بخشیدند.

وی افزود: بیداری اسلامی و حق طلبی در منطقه و جهان، با تلاش، ممارست و جان فشانی شهدایی چون شهید مدافع حرم سعید مسافر تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه لاهیجان گریزی هم به دل بستن مسئولان گذشته به لبخندهای کدخدا زد و بیان کرد: در گذشته مسئولان تمام مشکلات و مسائل ریز و درشت کشور را به ارتباط با بیگانگان گره زده بودند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به عملکرد ضعیف مسئولان گذشته در اداره امور کشور، تصریح کرد: زمانی برخی مسئولان ترسو و بزدل خنده‌ها و خوشی‌هایشان برای غربی‌ها بود و اخم‌هایشان برای انقلابی‌ها و حزب الهی‌ها بود این افراد منافع خود را در لبخند با آمریکا و اروپا می‌دیدند.

وی، گره زدن مشکلات کشور به مذاکره با آمریکا و اروپا را دلیل عقب ماندگی و پسرفت دانست و افزود: عده‌ای ترسو حل تمام معادلات، تصمیم‌ها و مسائل کشور را در مذاکره با بیگانگان می‌دانستند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهدا مایه عزت مندی، اقتدار و افتخار جامعه اسلامی هستند، گفت: شهدای مدافع حرم چون جهانی فکر و عمل می‌کردن، به دنیا نشان دادند که ایران یک ابرقدرت است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم آرمان‌های انقلاب را در جهان تبیین کردند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی به همت شهدای جبهه مقاومت و سرور شهدای این محور شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام قواعد و برنامه‌های دشمن را بر هم زده است.

وی با اشاره به نقش محوری یادواره‌های شهدا، افزود: برپایی محافل و یادواره‌های شهدا موجب دوام و قوام انقلاب اسلامی می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه