جریان انقلابی گیلان همچنان مطالبه گر تغییر وضع موجود با تغییر بانیان وضع موجود است

“نظرعلی علیزاده” در واکنش به سخنان رئیس جمهور مبنی بر تاکید ایشان بر عدم استفاده از بانیان وضع موجود، نوشت: نماینده عالی دولت در استان، یا نتوانسته اقدام در خور این دستور ریاست جمهوری محترم، انجام دهد یا توجه چندانی به این امر مهم نکرده است. این در حالی است که ما همچنان شاهد حضور اکثریت بانیان وضع موجود در عرصه مدیریتی هستیم.

جریان انقلابی گیلان همچنان مطالبه گر تغییر وضع موجود با تغییر بانیان وضع موجود است

هشت دی: سردار نظرعلی علیزاده در یادداشتی در واکنش به سخنان دیروز رئیس جمهور نوشت: عدم استفاده از بانیان وضع موجود. این عبارتی است که آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بطور مکرر اعلام کرده اند.

رئیس جمهور در دیدار با ذاکریت اهل بیت(ع) گفت: «دولت به همه احترام می‌گذارد اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند. داشتن روحیه انقلابی، جهادی و کارآمد بودن از محورهای مورد تاکید این دولت است. همواره به مسئولین تاکید دارم که در رده‌های مختلف از نیروهای انقلابی با انگیزه و به ویژه جوانان استفاده کنند.»

رئیس جمهور در سفر به استان گیلان نیز در جمع مسئولان به صراحت این موضوع را اعلام کردند که اکثر حاضرین جز بانیان وضع موجود بودند. اما نماینده عالی دولت در استان، یا نتوانسته اقدام در خور این دستور ریاست جمهوری محترم، انجام دهد یا توجه چندانی به این امر مهم نکرده است. این در حالی است که ما همچنان شاهد حضور اکثریت بانیان وضع موجود در عرصه مدیریتی هستیم و حتی تعدادی که جدیدا منصوب شده اند نیز خود از بانیان وضع موجود استان می باشند.

اما تا کِی این وضعیت قابل تحمل است، موضوعی است که هم آقای استاندار و هم تیم انتصابات ایشان و هم حامیان استاندار باید پاسخگو باشند.

بطور قطع و یقین جریان انقلابی و ارزشی استان ضمن رصد وضعیت استان، مطالبه گر تغییر وضع موجود با تغییر بانیان وضع موجود می باشند و خواستار استفاده از نیروهای جوان، مومن، انقلابی، متخصص و کارآمد در مدیریت های استان و شهرستان ها می باشند و از هر راهی که امکان داشته باشد در استان و یا تهران پیگیری می نماید.

سرباز کوچک ولایت
نظرعلی علیزاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه