مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اهل‌تشیع و اهل‌سنت در برابر دشمن مشترک باید وحدت داشته باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به برکت قطرات خون شهدا از اهل تشیع و تسنن در انقلاب اسلامی که موجب افزایش سطح بصیرت امت اسلامی شده اشاره کردو گفت: یکی از امور اجتماعی که باید به آن توجه شود شناسایی و تاکید بر دشمن مشترک یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نسبت به دشمن مشترک باید محکم بایستیم.

اهل‌تشیع و اهل‌سنت در برابر دشمن مشترک باید وحدت داشته باشند

به گزارش ۸دی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در بزرگداشت شهدای حرم رضوی حجج السلام اصلانی و دارایی جهت محکومیت و انزجار از‌ وهابیون و گروه‌های تکفیری، تروریستی که با حضور علمای شیعه و سنی مسجد بلال حبشی لمر اسالم شهرستان تالش  برگزار شد با اشاره به حادثه کوردلانه حرم مطهر امام رضا (ع)، اظهار کرد: حادثه بزدلانه هتک حرمت در حرمی انجام شد که تمامی برادران مسلمان اهل تشیع و اهل‌سنت ارادت ویژه‌ای به امام رضا (ع) دارند.

وی با بیان اینکه دشمن اگرچه می‌خواست به واسطه دستگاه رسانه‌ای خود برای اختلاف بین دو کشور ایران و افغانستان و بین دو مذهب شیعه و سنی بهره ببرند، تصریح کرد: بعد از حادثه شهادت دو مبلغ دین خدا، می‌خواستند بگویند مردم با روحانیت فاصله گرفتند که این چنین نشد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی با تاکید بر اینکه به برکت قطرات خون شهدا چه از اهل تشیع و چه از اهل تسنن در انقلاب اسلامی، سطح بصیرت امت اسلامی بالا رفته است، افزود: هر جا شهید و شهادت بیشتر شود بصیرت در آن نقطه بیشتر می‌شود. دشمن نمیداند با شهادت مسلمانان عزت آن‌ها بیشتر می‌شود ‌و این دو شهید طلبه از نیروهای مردمی و جهادگر بودند که ثمره جهاد فی سبیل الله خود را در حرم امام رضا (ع) به دست آوردند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید مانند رهبر انقلاب اسلامی دلسوز دین خدا و امت اسلامی باشیم، ابراز کرد: توطئه دشمن هر چه قدر خطرناکتر باشد امداد غیبی از قطرات خون شهدا باعث عزت امت اسلامی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عزت اسلام روزافزون است و این وحدت خط مقاومت را در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم تشکیل داده است، اذعان کرد: حماسه آفرینی‌های اهل تشیع و اهل سنت توطئه دشمن را خنثی کرده است. توطئه دشمن در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و… علیه انقلاب اسلامی بی‌اثر شد و یکی از امور اجتماعی که باید به آن توجه شود شناسایی و تاکید بر دشمن مشترک یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نسبت به دشمن مشترک باید محکم بایستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه