فرمانده انتظامی شهرستان تالش خبر داد:

بازید از ۷۳۲ واحد صنفی شهرستان تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از بازدید ۷۳۲ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: به صاحبان ۸۹ واحد صنفی تذکر داده و مالکان ۴۲ واحد صنفی هم اخطار تعطیلی دریافت کردند.

بازید از ۷۳۲ واحد صنفی شهرستان تالش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد رستمی امروز در شورای فرماندهی شهرستان تالش با بیان اینکه با اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در یک ماه گذشته از ۷۳۲ واحد صنفی در شهرستان تالش بازدید شد، اظهار کرد: به صاحبان ۸۹ واحد صنفی تذکر داده و مالکان ۴۲ واحد صنفی هم اخطار تعطیلی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در همین مدت از صاحبان ۵۶ واحد صنفی در این شهرستان تعهد اخذ شد، ادامه داد: ۳۸ واحد صنفی هم به علت رعایت‌نکردن قوانین و مقررات تعطیل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تعطیل‌شدن این واحدهای صنفی را بر اساس مواد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح را نظارت بر اصناف برای ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه و رفاه حال شهروندان است.

رستمی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی دقیق، پلیس از همهٔ واحدهای صنفی این شهرستان بازدید خواهد کرد، افزود: همه ما باید به هشدارهای لازم برای رعایت مقررات را جدی بگیرند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه