فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

توقیف موتورسیکلت هزار سی‌سی قاچاق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۲۵ ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف موتورسیکلت هزار سی‌سی قاچاق در تالش

به گزارش هشت‌دی، محمد رستمی مبارزه با پدیده قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد و اظهار کرد: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح شهر یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک را در حال تردد مشاهده و آن را متوقف کردند، افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت مورد نظر هزار سی‌سی و قاچاق است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از معرفی متهم ۲۵ ساله این پرونده به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این موتورسیکلت را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، خاطرنشان کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه