سرپرست فرمانداری تالش تاکید کرد:

لزوم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق جنگلی تالش

سرپرست فرمانداری تالش از افزایش بی رویه تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق جنگلی این شهرستان خبر داد گفت:همکاری و حمایت دستگاه‌های قضایی و انتظامی در برخورد با هرگونه تخلفات ساختمانی ضروری است.

لزوم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق جنگلی تالش

به گزارش هشت‌دی فرامرز مرجانی، در جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر ضرورت برخورد جدی با ساخت و ساز‌های غیرقانونی تأکید کرد.

اوی  با اشاره به افزایش بی رویه تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق جنگلی، حاشیه شهر‌ها و سودجویی دلالان و برخی از بنگاه داران گفت: همکاری و حمایت دستگاه‌های قضایی و انتظامی در برخورد با هرگونه تخلفات ساختمانی ضرورتی اساسی است.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه اعضای کارگروه در رسیدگی به تخلفات ساختمانی از بدو امر اهتمام جدی داشته باشند افزود: از عوامل بازدارنده و تمامی ابزار‌های قانونی برای برخورد و پیشگیری از ساخت و ساز‌ها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی زراعی و باغی استفاده کنند.

تخریب سردهنه‌های کشاورزی تالش در پی بارش شدید باران

مرجانی همچنین با اشاره به بارش شدید باران و تخریب ۶۰ درصدی سردهنه‌های کشاورزی تالش از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان با محوریت حوزه کشاورزی تا رفع مشکلات خبر داد.

 سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه بخش اعظم از شالیزار‌های سطح شهرستان تالش نشاکاری شده است، گفت: مسئولان ذیربط برای بعد از فروکش کردن آب رودخانه‌ها به فوریت اقدام به بازسازی سردهنه‌ها کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه