سرپرست فرمانداری تالش خبر داد:

کاهش ۱۱ درصدی فرزندآوری در تالش

سرپرست فرمانداری تالش از کاهش ۱۱ درصدی فرزندآوری در این شهرستان خبر داد و گفت: شاهد کاهش ۹/۵درصدی ازدواج نسبت به شش‌ماهه دوم سال گذشته هستیم.

کاهش ۱۱ درصدی فرزندآوری در تالش

به گزارش هشت‌دی ایرج مؤذن  شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تالش در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا ۱۵ آبان‌ماه به ۲ هزار و ۸۷۶ نفر تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: به این تعداد مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

سرپرست فرمانداری تالش با اعلام خبر آمار کاهش حدود ۱۱ درصدی فرزندآوری در این شهرستان، گفت: در تالش شاهد کاهش ۹/۵درصدی ازدواج نسبت به شش‌ماهه دوم سال گذشته هستیم.

مؤذن تأکید کرد: به افراد دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال، یا خانواده‌هایی که سه فرزند دارند و فرزند سومشان بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده است، زمین رایگان تعلق می‌گیرد، تأکید کرد: این کار طبق قانون و در راستای حمایت از جوانی جمعیت که یکی از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم است صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵۰ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن برای دریافت زمین رایگان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد برای ۱۷۰ نفر تشکیل پرونده انجام شده است.
به گفته مؤذن از این تعداد ۶۰ نفر ساکن روستا بوده و ۱۱۰ نفر نیز در سطح شهر ساکن هستند که ۲۰۰ متر زمین به‌صورت مشترک به والدین (۱۰۰ متر پدر و ۱۰۰ متر مادر) اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه