شهردار رشت مطرح کرد:

مشارکت در اجرای طرح افطاری ساده در ۳۰ مسجد/ برپایی محفل انس با قرآن کریم در پیاده راه فرهنگی رشت/ بزرگترین دوره مسابقات جام رمضان برگزار می شود

“سید امیرحسین علوی” مشارکت در برپایی طرح افطاری ساده در ۳۰ مسجد شهر رشت را از برنامه های تدارک دیده شده در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: علاوه بر برگزاری سی روز محفل انس با قرآن کریم در مجتمع خاتم الانبیاء، کرسی محفل انس با قرآن هم در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پیاده راه فرهنگی این شهر برگزار می شود.

مشارکت در اجرای طرح افطاری ساده در ۳۰ مسجد/ برپایی محفل انس با قرآن کریم در پیاده راه فرهنگی رشت/ بزرگترین دوره مسابقات جام رمضان برگزار می شود

به گزارش ۸دی، “سید امیر حسین علوی” در جمع خبرنگاران برنامه‌های شهرداری رشت در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و گفت: سی روز محفل انس با قرآن کریم و برگزاری آن در پیاده راه فرهنگی رشت از برنامه هایی است که سال گذشته با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان مورد تمجید قرار گرفت و امسال هم قرار شده این برنامه در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شود.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال برگزاری مسابقات قرآنی را در دستور کار داریم که به صورت هر ۱۰ روز و برای هر ۱۰ جزء قرآن کریم برنامه ریزی شده است و همه شهروندان میتوانند در آن شرکت به عمل آورند. همچنین جوایز نفرات برگزیده این مسابقه نیز در آئین اختتامیه اهداء خواهد شد.

شهردار رشت برگزاری نمایشگاه مشق نور را از دیگر برنامه‌های شهرداری در ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: نمایشگاه فرهنگی و قرآنی ویژه فروش محصولات فرهنگی از ۱۹ فروردین در سبزه میدان رشت برپا خواهد شد.

علوی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با شرکت قاریان برجسته خبر داد و یادآور شد: یک کرسی محفل انس با قرآن هم در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور قاری برجسته کشور از کرمان در پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار خواهد شد.

شهردار رشت مشارکت در برپایی طرح افطاری ساده در ۳۰ مسجد شهر رشت را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ماه مبارک برشمرد.

علوی ادامه داد: ویژه برنامه عید و رمضان با حضور هنرمندان و با همکاری گروههای مردمی عنوان برنامه دیگری است که برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده و از ۱۵ فروردین در ۱۰ مسجد اجرا می‌شود.

وی گفت: با توجه به ثبت نام تیمهای ورزشی فوتسال و استمرار آن، بزرگترین دوره مسابقات جام رمضان برگزار خواهد شد و به همین مناسبت سه کمیته برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات تشکیل شده است.

شهردار رشت تصریح کرد: برگزاری مسابقات جام محلات با همکاری کانونهای مساجد، کمک به هیئتهای مذهبی، پخش ویژه برنامه شهر باران شهر قرآن، تلاوت مجلسی قرآن کریم از ساختمان ساعت شهرداری رشت و اقامه اذان ظهر توسط قاریان برجسته از دیگر برنامه هایی است که برای ایام ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه