مجاهدت خالصانه آیت الله رودباری در نشر معارف و ترویج مکتب اهل بیت (ع)

استاندار گیلان در پی رحلت عالم مجاهد و فرزانه، فقیه وارسته و ساده زیست آیت الله سید مجتبی رودباری، پیام تسلیتی صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: آیت الله سید مجتبی رودباری از ستارگان تابناک مکتب امام جعفر صادق (ع)، اخلاق، فقه و علم بود که عمر شریف خود را صرف مجاهدت خالصانه در عرصه نشر معارف، احکام دین و ترویج مکتب اهل بیت (ع) کرد و همواره ملجأ مراجعات معنوی مردم استان بود.

 مجاهدت خالصانه آیت الله رودباری در نشر معارف و ترویج مکتب اهل بیت (ع)
به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی استاندار گیلان در پی رحلت عالم مجاهد و فرزانه، فقیه وارسته و ساده زیست آیت الله سید مجتبی رودباری، پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ متن این پیام به شرح زیر است:
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ
ضایعه مولمه رحلت فقیه وارسته، یار و شاگرد دیرین امام، انقلاب و رهبری و عالم مجاهد و فرزانه، ساده‌زیست و محبوب مردم گیلان حضرت آیت الله سید مجتبی رودباری موجب تأثر و تألم بسیار گردید.
آن بزرگوار که از ستارگان تابناک مکتب امام جعفر صادق (ع) ، اخلاق، فقه و علم بود؛ عمر شریف خود را صرف مجاهدت خالصانه در عرصه نشر معارف و احکام دین و ترویج مکتب اهل بیت (ع) کرد و همواره ملجأ مراجعات معنوی مردم استان بود.
اینجانب این مصیبت را به محضر حضرت ولیعصر (عج)  ، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ویژه بیت مکرم آن فقید سعید و مردم شریف استان گیلان تسلیت عرض می‌نمایم.
خداوند بزرگ روح بلند ایشان را با امام شهیدان محشور کند.
اسدالله عباسی استاندار گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه