آغاز طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز طرح خدمات نوروزی خبر داد و گفت: طرح خدمات نوروزی این جمعیت با پست‌های ثابت و سیار تا ۱۵ فروردین آماده ارائه خدمات به مسافرین است.

آغاز طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان

به گزارش ۸دی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز طرح خدمات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان، ۴۷۷۰ نفر در خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان مشارکت دارند. طرح خدمات نوروزی این جمعیت با پست های ثابت و سیار به مدت ۲۰ روز از ۲۵ اسفند برای ارائه خدمات به مسافرین آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.  این اعضا در ۱۶ پست ثابت، ۹ پست سیار و هفت پست دوستدار کودک در طرح مذکور حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به خدمات امدادی این جمعیت در ایام نوروز افزود: به طور متوسط ۱۵۰ نفر نیرو متشکل از تیم توانا و واکنش سریع در ۱۶ شعبه و ۲۷ پایگاه ثابت و موقت به صورت روزانه با خودروی آمبولانس، ست نجات، قایق جیمینی، ست هیدرولیک نجات و خودروهای کمک‌دار به همراه یک فروند بالگرد آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی گیلان هستند.

سیاوش غلامی با اشاره به بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان به مسافرین نوروزی گفت: برای افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی، تامین سفری سالم و ایمن و مسئولانه، حفظ محیط زیست و بهبود فرهنگ تعامل اجتماعی ۴۷۷۰ (نفر روز) از اعضای جوانان در این طرح مشارکت دارند. در این طرح در پست‌های ثابت خدماتی از قبیل پویش ملی بهرفت، فضای دوستدار کودک، خدمات آموزشی و مهارتی، خدمات زیست محیطی، خدمات فرهنگی(اطلاع‌رسانی و راهنمایی)، مسابقه فرهنگی عکس و فیلم کوتاه بشر دوستی، ویژه برنامه مناسبتی(رفیق خوشبخت ما) و نیز خدمات اکیپ‌های سحاب به مسافرین ارائه می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم و مسافرین گرامی در صورت نیاز به خدمات جمعیت هلال احمر در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه