فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت مطرح کرد:

تأمین امنیت کشتی‌های تجاری توسط جوانان ایرانی/ دانش‌آموختگان نیروهای مسلح هرکدام یک انرژی هسته‌ای هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جوانانی که‌ در مراکز آموزشی نیروهای مسلح ما آموزش می‌بینند هر کدام به ‌تنهایی یک انرژی هسته‌ای هستند، به دنبال انرژی هسته‌ای هستیم چون علم روز است اما اصل انرژی هسته‌ای ما این جوانان دانش‌آموخته حاضر در میدان هستند.

تأمین امنیت کشتی‌های تجاری توسط جوانان ایرانی/ دانش‌آموختگان نیروهای مسلح هرکدام یک انرژی هسته‌ای هستند

به گزارش هشت دی مراسم دانش آموختگی دانش پژوهان مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع ) رشت صبح امروز با حضور دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر شهرام ایرانی در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان دوره ۱۹۱ و ۱۹۲ آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت اظهار کرد: وانان بورمندی که امروز در میدان نقش آ،رینی کردند، همرزمان ما در میدان دفاع هستند، افتخاری است که موفق شدند به مرحله فارغ التحصیلی رسیدند تا آنچه را که آموزش دیده‌اند به نحو احسن در میدان عمل به اجرا درآورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیوند ارتش با مردم افزود: در انقلاب اسلامی، امام(ره) پیوندهای وسیعی در همه حوزه‌های این مرز و بوم نظیر اقوام و گروه‌های مختلف زدند که این پیوند، منجربه وحدت سراسری شد و در ادامه طی هشت سال دفاع مقدس شهدا به میدان آمدند و جانشان را فدا کردند و این راه خاتمه نیافت بلکه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان در دنیا به حمایت از بشریت شهره هستند، گفت: ایرانی‌ها همواره در صحنه بوده‌اند و حامی بشریت هستند، با اینکه به هیچ ملتی تجاوز نکردند اما همیشه در همه عرصه‌ها مورد ظلم و بی مهری قرار گرفتند و دشمن امروز می‌داند در برابر مشت آهنین ایرانیان تاب و توان ندارد زیرا آنچه که وجود دارد ولایت‌مداری است و همه یک ریشه و تنه مشترک دارند لذا دشمن می‌داند امروز با چه کسی طرف است.

امیر ایرانی تصریح کرد: جوانانی که‌ در مراکز آموزشی نیروهای مسلح ما آموزش می‌بینند هر کدام به ‌تنهایی یک انرژی هسته‌ای هستند، به دنبال انرژی هسته‌ای هستیم چون علم روز است اما اصل انرژی هسته‌ای ما این جوانان دانش‌آموخته حاضر در میدان هستند که گوش به فرمان، فرمانده کل قوا می‌باشند و اگر دشمن حرکتی انجام دهد موج‌های دشمن را در هم خواهد کوباند.

وی با بیان اینکه مکتب، مسیر و آموزه‌های دینی ما از خانواده شکل یافته و رشد می‌یابد، گفت: انشاالله بتوانیم وظیفه اصلی که بر عهده همه ماست را انجام دهیم و این پرچم زیبا را به دستان صاحب اصلی برسانیم  که این امر با همت، تلاش، اقتدار، ولایتمداری، مکتب‌مداری و دین‌مداری محقق می‌شود.

تامین امنیت کشتی‌های تجاری در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند توسط جوانان ایرانی

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش پررنگ ایران در تامین امنیت اقتصاد دریایی، خطاب به دانش‌آموختگان ادامه داد: امروز شما جوانان، به عنوان همرزم در عمق اقیانوس‌ها حضور می‌یابید، منطقه ماموریتی‌ شما هزاران کیلومتر دورتر از سواحل کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ همرزمان شما اکنون در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند شبانه‌روز امنیت کشتی‌های تجاری را تامین می‌کنند.

امیر ایرانی با بیان اینکه نقش آفرینی اصلی شما دانش‌آموختگان  در منطقه ماموریتی‌تان است، خاطرنشان کرد: امنیتی که در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان ایجاد کرده‌ایم نه ‌تنها برای ما بلکه برای منطقه و جهان مثمرثمر است، لذا هر حرکت این جوانان یک دیپلماسی غیرقابل بیان است زیرا امنیت چرخه اقتصاد دریایی جهان امروز با حضور همرزمان شما در عمق اقیانوس‌ها برقرار می‌شود.
وی تاکید کرد: ملاک عمل برای همه ما، اجرای فرمان ولایت است، اگر ولایت اشاره کند همه ما جان‌مان را فدا می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه