سپاه؛ سرباز وطن تا پای جان

ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان/ پیشتازی در واکسیناسیون کرونا به همت سپاه و بسیج/ مردمی بودن رمز موفقیت در محرومیت زدایی

سپاه و بسیج همواره سرباز و خادم مردم بوده، سپاه چشم طمع به هیچ جایگاهی نداشته و تا پای جان، سرباز وطن، انقلاب و ولی‌فقیه است. این در حالی است که علاوه بر حفظ و ایجاد امنیت در عرصه های مختلف محرومیت زدایی نیز همواره پیش قدم بوده است.

ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان/ پیشتازی در واکسیناسیون کرونا به همت سپاه و بسیج/ مردمی بودن رمز موفقیت در محرومیت زدایی

به گزارش ۸دی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار آرمان‌های والای انقلاب است و پاسداران لباس جهاد فی‌سبیل‌الله و دفاع از آرمان‌های اسلام را پوشیده‌اند و بر اساس آیات و روایات، بهشت برای کسانی است که لباس جهاد بر تن کردند و خداوند متعال در بهشت جایگاهی برای مجاهدان قرار داده است.

سپاه پاسداران با خلوص نیت، تلاش و کوشش، اقدامات فراوانی را در راستای پاسداری از آرمانهای والای انقلاب اسلامی انجام داد.

از سویی دیگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه عالی یک سرباز وطن است که همواره در تمامی بحران‌ها پای کار بوده و کمک به محرومین و محرومیت‌زدایی را نیز یک اصل مهم در جمهوری اسلامی می‌دانست.

از این رو یکی از اهداف ساختاری سپاه پاسداران جدای از ایجاد امنیت، رفع کامل محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته است که اقدامات موثر و بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در این رابطه می گوید: یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک به نیازمندان و رفع محرومیت زدایی است، در استان گیلان در چندسال گذشته ۲ هزار واحد مسکونی توسط سپاه قدس گیلان، بسیجیان و خیرین ساخته شده و این روند ادامه‌دار است.

وی در آیین  اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویان با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکن محرومین در گیلان ۵۵ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: متأسفانه اوضاع اقتصادی کشور مساعد نیست ولی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان همواره پای کار بوده و سپاه قدس با ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در گیلان به معنای واقعی کلمه معجزه کرده است.

ابراهیمی اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان فقط مختص گیلان ندانست و افزود: با تلاش‌های سپاه قدس گیلان، بسیج و خیرین ۸۷ واحد مسکن محرومین در سیل گلستان ساخته و با تمامی تجهیزات به مردم تحویل داده شده است.

 

لازمه موفقیت در هر کاری توجه به مردم است

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در موقعیت های مختلف بارها و بارها به نقش حضور مردم در حل مشکلات و مسائل پرداخته است.

وی همواره لازمه موفقیت در هر کاری را توجه به حضور مردم می داند و معتقد است: بسیج بزرگترین شبکه مردمی جهان است که توجه به این ظرفیت عظیم می‌تواند بسیاری از مشکلات فعلی را پیش از آنکه بحرانی شود، حل کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اگر مردم درگیر کارها شوند معجزه رخ می‌دهد، موضوع تزریق واکسن کرونا را مصداقی بر این واقعیت عنوان کرد و گفت: گیلان در تزریق واکسن کرونا در کشور دارای رتبه نخست بوده و برای اولین بار در کشور طرح بیمه سلامت همگانی با همت سپاه قدس گیلان در حال انجام است که این امر به لطف استفاده از ظرفیت بسیج در انجام واکسیناسیون و در غالب طرح شهید سلیمانی محقق شده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به توزیع حدود ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی طی ۵ ماه اخیر بین نیازمندان گیلانی گفت: معجزه در پای کار آوردن مردم است.

 

به راستی سپاه و بسیج همواره سرباز و خادم مردم بوده و به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان، سپاه چشم طمع به هیچ جایگاهی نداشته و تا پای جان، سرباز مردم، انقلاب و ولی‌فقیه بوده و برای اعتلای وطن بارها تا پای جان به میدان آمده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه