سارق خودروهای رضوانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری سارق خودرو با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق خودروهای رضوانشهر دستگیر شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها، نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم همراه با مراقبت از اموال خود و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در پی شکایت تعدادی از مردم در خصوص سرقت خودرو آنها و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “سید خلیل صفوی” از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری یکی از افرادی که اقدام به سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی هویت و مخفیگاه این متهم، با هماهنگی قضائی به محل زندگی وی اعزام شدند. ماموران پلیس طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی به معرفی سارق ۴۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی اشاره و بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت خودرو و ۳ فقره محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

صفوی در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و اذعان داشت: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه