تجهیز فضای ورزشی و تامین اعتبارات آستانه‌ اشرفیه و بندرکیاشهر

سرپرست ورزش و جوانان گیلان در دیدار با فرماندار آستانه اشرفیه گفت: تجهیز فضای ورزشی و تامین اعتبارات شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تجهیز فضای ورزشی و تامین اعتبارات آستانه‌ اشرفیه و بندرکیاشهر

به گزارش ۸دی، جهانبخش آرمان، سرپرست ورزش و جوانان گیلان در دیدار با فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه آمادگی خود را برای اعتبارات و در خواست های ورزشکاران به منظور تجهیز فضای ورزشی شهرستان اعلام و اظهار کرد: تجهیز فضای ورزشی و تامین اعتبارات شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر مورد توجه قرار خواهد گرفت و همچنین تقویت نیروی کادر برای اداره ورزش شهرستان، تجلیل قهرمانان ورزشی بصورت شهرستانی و استانی، تجهیز فضای ورزشی وتامین اعتبارات برای شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر واستفاده از زمین های ورزشی ساحلی در بندرکیاشهر را نیز در اولویت قرار خواهد داد.

فاطمه قاسمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه در این دیدار ضمن گزارشی ازپروژه های نیمه تمام شهرستان گفت: سکوی تماشاگران زمین ورزشی بندرکیاشهر ،نور زمین ورزشی شهید کروبی، همچنین نور زمین مینی چمن روستای سیاهکوچه و پرکاپشت یاورزاده از جمله پروژه هایی نیمه تمام این شهرستان است.

وی به اعتبار ۷۰۰ میلیونی برای خانه کشتی بندرکیاشهر اشاره و بیان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های کشتی در بندر کیاشهر هنوز قرارداد آن بسته نشده است.فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز توزیع متوازن اعتبارات براساس شاخص ها و پارامترها را مورد تاکید قرار داد و افزود: ورزشکاران ما دارای رتبه های المپیکی هستند و این بسترها بستر مناسبی برای ورزشکاران نیست.

وی تنظیم سند توسعه همه جانبه برای ورزش استان با بررسی ورزش شهرستان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی ضعف ها و برطرف کردن آنها و به فعل رساندن پتانسیل ها بالقوه لازم است از اعتبارات وزارت خانه و اعتبارات دیگر برای توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان تمهیدات ویژه ای لحاظ شود.

حسین ذاکر استقامتی فضای حاضروضعیت ورزش شهرستان را زیبنده مردم ندانست و اظهار کرد: با توجه به روحیه انقلابی و جهادی سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان، برنامه ریزی برای تمامی رشته های ورزشی بویژه توسعه ورزش همگانی را در این شهرستان از وی طلب می کنیم.

نماینده مردم شهرهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر فضای ورزشی شهرستان را بسیار کم اعلام کرد و گفت: سالن های ورزشی از نظر تجهیزات محدود هستند که لازم است با کارشناسی دقیق فضای ورزشی مناسبی برای ورزشکاران این شهرستان در نظر گرفت.

ابراهیم نجفی پی گیری اعتبار سفر استانی ریاست جمهوری و برنامه ریزی برای احداث سالن چند منظوره برای رشته های ورزشی از جمله درخواست های نماینده شهرستان استانه اشرفیه و بندر کیاشهر از مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن دیدار با فرماندار و نماینده شهرستان در دفتر فرمانداری به همراه مسئولین این شهرستان از ادارات ورزش آستانه اشرفیه و کیاشهر، از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات ورزش شهرستان آشنا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه