دستگیری اعضای شرکت هرمی در منزل مسکونی بندر انزلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به شناسایی محل فعالیت اعضای شرکت هرمی در یک باب منزل مسکونی گفت: ماموران پلیس آگاهی، ۹ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

دستگیری اعضای شرکت هرمی در منزل مسکونی بندر انزلی

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند. در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در شهرستان بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس، محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در یک باب منزل مسکونی شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی، ۹ متهم این پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ “سیدجعفر جوانمردی” همچنین از کشف ۶۰ جلد کتاب و جزوات آموزشی و ۱۵ حلقه لوح فشرده در بازرسی از محل دستگیری متهمان خبر داد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی بیان داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه