جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

۷۳ عضو شرکت هرمی در ۴ شهرستان گیلان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۷۳ تن از اعضای هشت خانه امن در شهرستان‌های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه‌اشرفیه دستگیر شدند.

۷۳ عضو شرکت هرمی در ۴ شهرستان گیلان دستگیر شدند

به گزارش هشت‌دی سردار حسین حسن‌پور امروز از دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت گسترده یک شرکت هرمی در استان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که  با تحقیقات به‌عمل‌آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند در شهرستان‌های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه‌اشرفیه شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: این شرکت هرمی با هدایت سرشبکه‌ها از خارج از کشور به‌صورت زنجیره‌ای اقدام به خروج ارز از کشور می‌کرد.

سردار حسن‌پور گفت:در این راستا ۷۳ نفر از اعضای این شرکت توسط مأموران عملیات ویژه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با همکاری سربازان گمنام امام‌زمان (عج) از هشت خانه امن در شهرستان‌های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه‌اشرفیه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه علی‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این‌گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب و کلاهبرداری از جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه