آغاز به کار قرارگاه جهاد تبیین شهید علی انصاری توسط بسیج دانشجویی گیلان

معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به آغاز به کار قرارگاه جهاد تبیین شهید علی انصاری، گفت: برگزازی سلسله نشست های سیاسی، تریبون آزاد، مناظره ها، کرسی های آزاد اندیشی و … از اقدامات ویژه ی این قرارگاه تبیینی است.

آغاز به کار قرارگاه جهاد تبیین شهید علی انصاری توسط بسیج دانشجویی گیلان

“سیدمحمدحسین جعفری”، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی گیلان در گفتگو با هشت دی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت جهاد تبیین و نقش جوانان و دانشجویان، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی جهت اشاعه و ترویج مبانی انقلاب اسلامی و پاسخگویی به شبهات مختلف، شبکه ای را با هدف سازماندهی مبلغین و اساتید استانی و کشوری با نام مبارک “شهید والامقام مهندس علی انصاری” استاندار شهید استان گیلان در چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی راه اندازی کرده است.

وی افزود: قرارگاه دانشجویی شهید انصاری در کنار امر تبلیغ و اعزام سخنران، در امر انتشار آثار مکتوب و نشریات نیز اهتمام داشته و به نوعی بستر فعالیت های گفتمان سازی معاونت مطالبه گری بسیج دانشجویی استان گیلان در کنار شورای تبیین مواضع و قرارگاه شهید احمدی روشن ایفای نقش خواهد کرد.

معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی گیلان ادامه داد: برگزاری سلسله نشست های سیاسی، تریبون آزاد، مناظره ها، کرسی های آزاد اندیشی و … از دیگر اقدامات ویژه ی این قرارگاه تبیینی است.

جعفری با بیان اینکه امروز تشکل بسیج دانشجویی در ادامه مسیرانقلاب ملزم است بیانیه گام دوم انقلاب را در سطوح مختلف جامعه تشریح کند، گفت: اما متاسفانه هنوز بخش عمده ای از جوانان که مخاطب اصلی بیانیه هستند با این محتوای اصیل آشنایی ندارند از این رو قرارگاه به فضل خدا در قالب پویشی مشخص و برگزاری کارگاه های کاربردی در سال ۱۴۰۱ اولویت اصلی خود را در تبیین مسیر طی شده قرار خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه