ماجرای قرارداد ۲۳۰ میلیاردی که روح و روان شهردار رشت را به هم ریخته!

شهردار رشت در استوری قابل تامل نوشت: چطور می‌شود در استانی که ما همیشه داد زدیم منابع ملی به ما نمی‌رسد مدیری بگوید چون من در شرف بازنشستگی هستم امضا نمی کنم، شرمنده!

ماجرای قرارداد ۲۳۰ میلیاردی که روح و روان شهردار رشت را به هم ریخته!

به گزارش هشت دی، علوی، شهردار رشت در استوری قابل تامل نوشت: چطور می‌شود در استانی که ما همیشه داد زدیم منابع ملی به ما نمی‌رسد مدیری بگوید چون من در شرف بازنشستگی هستم امضا نمی کنم، شرمنده!

رضا عاشری، عضو شورای شهر رشت نیز در انتقاد به مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این رابطه نوشت: جناب آقای رحمتی مدیر کل محترم آموزش و پرورش گیلان ۲۳۰ میلیارد تومان پول قرار است با امضای شما به شهرش تخصیص پیدا کند اما حضرتعالی از امضای اسناد نهایی خودداری می کنید تا کِی استان های دیگر بودجه جذب کنند و ما با حضور مدیران عافیت طلب که خودشان را برای تهران شیرین می کنند باید منابع شهری و استانی مان را از دست بدهیم؟

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: رقم بالاست منتظر پاسخ دستگاه های نظارتی هستم

اما عاشری در استوری دیگری، با اعلام تماس مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، گفت: رحمتی می گوید: من هرگز نگفتم امضا نمی کنم، چون در شرف بازنشستگی هستم باید بیشتر بررسی کنم. و اینکه این قرارداد حقوقی با رقم بالا است و چون ابهاماتی داشت، مکاتباتی با دستگاه های نظارتی داشتم که منتظر پاسخ هستم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه