واکنش آموزش و پرورش گیلان پیرو اظهارات شهردار و عضو شورا درباره جذب اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومانی

اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان پیرو اظهارات شهردار و یکی از اعضای شورای شهر رشت در فضای مجازی در خصوص عدم جذب اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومانی اطلاعیه ای صادر کرد.

واکنش آموزش و پرورش گیلان پیرو اظهارات شهردار و عضو شورا درباره جذب اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومانی

به گزارش ۸دی،متن کامل اطلاعیه در خصوص  اظهارات شهردار و یکی از اعضای محترم  شورای شهر رشت در فضای مجازی به شرح زیر است:
پیرو اظهارات شهردار و یکی از اعضای محترم  شورای شهر رشت در فضای مجازی به اطلاع شهروندان محترم رشت می رساند که در دهه های پیشین آموزش و پرورش در قالب اداره فرهنگ زیر نظر بلدیه هر استان اداره و فعالیت می نمود . از سال ۱۳۲۲ آموزش و پرورش از بدنه ی بلدیه جدا و با تفکیک وزارت آموزش و پرورش و شهرداری ها، براساس قوانین مصوب آن زمان شهرداری ها مکلف به انتقال بی قید و شرط اسناد کلیه ی فضاهای آموزشی و پرورشی به نام وزارت آموزش و پرورش گردیدند، لذا املاک مورد نظر ذاتاً جزء املاک دولتی می باشد اما باتوجه به توافق صورت گرفته در سال ۹۸ و به روزآوری آن در روزهای اخیر مقرر گردید از محل اسنادخزانه اسلامی مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان بابت این املاک تهاتر شود.
پس از ارائه متن قرارداد توسط شهرداری محترم و بررسی آن ابهاماتی در بندهای قرارداد وجود داشت که جهت رفع آن مکاتباتی با وزارت متبوع و دستگاه های نظارتی صورت گرفت که پس از دریافت پاسخ با رعایت ضوابط و مقررات اقدام بعدی صورت خواهد گرفت .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه