انتقاد امام جمعه انزلی از حواشی پیرامون سفر رئیس جمهور به گیلان/ ‌جریان پیدا و پنهانی سفرها را مدیریت می‌کنند تا مسئولان با حقایق استان آشنا نشوند

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه شایسته تر این بود که دولت نماینده‌ای می‌فرستاد تا به مطالبات نیروهای انقلابی استان رسیدگی و بر انتصابات نظارت می‌کرد، گفت: نکته‌ای که در سفر هفته گذشته رییس جمهور برای ما و خیلی از افراد مایه تعجب بود این است که جریان پیدا و پنهانی در استان هستند که این نوع سفرها را مدیریت می‌کنند به گونه‌ای که مسئولین نتوانند با حقایق جامعه و استان آشنا شوند و این خیلی مایه تاسف است خصوصاً در این دولت که دولتی تحولگراست.

انتقاد امام جمعه انزلی از حواشی پیرامون سفر رئیس جمهور به گیلان/ ‌جریان پیدا و پنهانی سفرها را مدیریت می‌کنند تا مسئولان با حقایق استان آشنا نشوند

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام شمس الدین امام جمعه بندرانزلی در خبطه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه جهاد تبیین نکته مهم و اولویت دار است که مکررا گفته و شنیده می‌شود و مقام معظم رهبری بر آن به عنوان یک ضرورت برای جامعه تاکید می‌فرمایند، اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی تلاشی که برای غلبه بر سلطه رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان باید انجام شود که وظیفه همه یعنی هم آحاد مردم و هم دستگاه‌های متولی است.

وی افزود: عمده هدف دشمن از این کار در این مقطع زمانی تاثیرگذاری روی مردم خصوصاً قشر جوان و نوجوان است چون این قشر دوران طاغوت و ظلم و فساد و فقر آن دوره را ندیده.

امام جمعه انزلی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی امروز کشور را با شرایط زندگی آن زمان تطبیق دهد تا مردم ما خصوصاً جوانان و نوجوان را نسبت به نظام اسلامی و دین و ارزشهای دینی بی‌اعتقاد کنند.

حجت الاسلام شمس الدین در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان، بیان کرد: نکته‌ای که در سفر هفته گذشته ریاست محترم جمهوری برای ما و خیلی از افراد مایه تعجب بود این است که جریان پیدا و پنهانی در استان هستند که این نوع سفرها را مدیریت می‌کنند به گونه‌ای که مسئولین نتوانند با حقایق جامعه و استان آشنا شوند و این خیلی مایه تاسف است خصوصاً در این دولت که دولتی تحولگراست.

وی با بیان اینکه برای ما محل ابهام است که چرا این استان مدت سفرش کوتاه تر از استان های دیگر شد؟، ادامه داد: حالا در همین سفر کوتاه و مهندسی شده ریاست محترم جمهوری نکات مهمی را بیان کردند و یکی از این نکات این بود که فرمودند ‌‌‌”بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند؛ باید با انتخاب مدیرانی جوان و تحول‌خواه برای کارآمد کردن دستگاه‌ها اقدام شود”.

امام جمعه انزلی بیان کرد: در روزهای گذشته در جلسه اقتصادی دولت در رابطه با مشکلات اقتصادی و کنترل قیمت‌ها دستوراتی دادند. حال سوال ما این است که در بین این نکات مهم که ریاست محترم جمهوری بیان کردند خصوصاً در رابطه با بحث مدیریتی که باید مدیران همسوی با دولت، جوان، انقلابی و تحول‌خواه در راس کار قرار بگیرند، چطور در استان ما مسئله اول شد آزادسازی سواحل؟

وی افزود: شایسته تر بود نماینده‌ای می‌فرستادند می امد به مطالبات نیروهای انقلابی رسیدگی و بر انتصابات و مدیریت‌های استان نظارت می‌کرد! اگر مدیریت ها را درست می‌کردند ساحل خود به خود درست می‌شد!

امام جمعه انزلی افزود: ساحل چرا تصرف شد؟ چون مدیران انقلابی نبودند و مدیران بی‌تفاوت و باری به هر جهتی بودند که سواحل توسط خود دولت تصرف شد. آزادسازی ساحل آدرس غلط دادن به مردم است! مشکل امروز عامه مردم آن هم در این فصل دسترسی به ساحل نبود! مشکل عامه مردم امروز در جامعه ما گرانی است!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه