فرمانده انتظامی بندرانزلی مطرح کرد:

دپو ۱۰ تن کود قاچاق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۱۰ تن کود ارگانیک قاچاق در بازرسی از یک انبار در منطقه آبکنار این شهرستان خبر داد.

دپو ۱۰ تن کود قاچاق در بندرانزلی

به گزارش هشت‌دی، سید مهدی نجفی‌پور با تاکید بر برخورد قاطع کارکنان انتظامی با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبر دپو مقدار زیادی کود قاچاق داخل یک انبار در منطقه آبکنار شهرستان بندرانزلی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از انجام تحقیقات در این زمینه و احراز صحت موضوع خبر داد و با اشاره به اعزام پلیس پس از هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر، تصریح کرد: در بازرسی از این مکان، ۱۰ تن کود ارگانیک گرانول کشف شد.

نجفی‌پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۴۸۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این را بطه متهم ۴۹ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ورود بی‌رویه کالای قاچاق را عامل نابودی تولیدات داخلی و ایجاد ناامنی برای سرمایه‌گذاران دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه