نمایشگاه گروهی موزائیک «دست آفرید» در تالار مرکزی رشت برپا می‌شود

نمایشگاه گروهی موزائیک «دست آفرید» با ۷۰ اثر از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تالار مرکزی رشت در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه گروهی موزائیک «دست آفرید» در تالار مرکزی رشت  برپا می‌شود

به گزارش هشت‌دی نمایشگاه گروهی موزائیک «دست آفرید» به سرپرستی مریم نظری با ۷۰ اثر از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ ظهر و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ شب در تالار مرکزی رشت دایر می‌شود.

در این نمایشگاه ۷۰ اثر از ۱۸ نفر از هنرجویان خانه موزائیک سایه روشن رشت و بندر انزلی در ابعاد مختلف، با موضوع آزاد و با استفاده از تکنیک موزاییک آرت (کاشی شکسته) و تلفیقی از موزائیک، رزین اپوکسی و چوب به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه آثار: حمیده ابراهیم نژاد، بی تا اسکوئیان، ارمغان باقری، حدیثه پاکزاد، مهیار پورتقی، فرشته جهانی، هانیه جوادی، هدی حلاج زاده، سمیه غلامی، آزاده فیض بخشیان، زهره کرمانشاهی، زهرا مرزدشتی، زهره مسیح، شعله میرانی، طیبه نامجو، سحر هادی، مریم هاشمی، سالومه یگانه مهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

گشایش این نمایشگاه روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۳۰: ۱۵ در تالار مرکزی رشت واقع در بلوار شهید انصاری – جنب بوستان ملت برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه