وزیر ارتباطات :هدف دولت سیزدهم ساخت ایرانی قدرتمند بدون نگاه به خارج است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آینده کشور را روشن و آمید بخش تصیف کرد و گفت: نگاه دولت سیزدهم، کار و تلاش شبانه روزی برای ساختن ایرانی بزرگ و قدرتمند بدون نگاه به خارج است و در این مسیر همه مردم و جوانان باید به کمک دولت بشتابند.

وزیر ارتباطات :هدف دولت سیزدهم ساخت ایرانی قدرتمند بدون نگاه به خارج است

به گزارش ۸دی،عیسی زارع پور، به نمایندگی از دولت سیزدهم و با حضور در رضوانشهر و پس از بازدید های میدانی از مراکز صنعتی، تولیدی و پروژه درحال احداث سدشفارود، در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: کشورایران و انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان و نظام های سلطه بوده است.

وی بیان کرد: این فشارها و مشکلاتی که تاکنون از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بوده است، برای هرکشور و نظام دیگری اعمال میگردید تاکنون توان ایستادگی و مقابله نداشته و ساقط شده بود، ولی ایران اسلامی به برکت وجود جوانان خوب و خلاق توانسته کشور را بدون وابستگی و تکیه به بیرون و قدرت های بزرگ اداره کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز دشمن درصدد ایجاد فضای ناامیدی در سطح جامعه است و جوانان عزیز باحضور خود و بالا زدن آستین همت، برای مردم اعتماد و امیدآفرینی می کنند و اجازه نخواهند داد تا دشمن به اهداف خود دست یابد.

زارع پور در ادامه پس از شنیدن مشکلات و درد دلهای مردم گیلان افزود: رضوانشهر هم مانند سایر نقاط، از یک عقب ماندگی تاریخی رنج می برد و برای جبران آن نیاز به همکاری و فرصت است و با توجه به تلاش ها و اقدامات موجود که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته، آینده کشور ایران بسیار روشن و آمید بخش است.

وی با اشاره به دست یابی جوانان و دانشمندان ایرانی به علوم مختلف گفت: امروز در زمینه های مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم، ساخت و تولید واکسن کرونا از آن جمله است.

زارع پور جوانان ایرانی را یه سرو گردن بالا تر از جوانان سایر کشورها دانست و گفت: امروز در زمینه های مختلف علمی و صنعتی کشور، شاهد تحولات بسیار بزرگی هستیم که با دستان توانمند جوانان خلاق داخل کشور تحقق می یابد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات رضوانشهر که از زبان مردم و مسئولان این شهرستان بیان شد گفت: خط لوله گاز که از وسط شهر و زمین های کشاورزی رضوانشهر و پره سر عبور کرده است، مشکلاتی را برای مردم و ساکنان این مناطق ایجاد کرد که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در خصوص سایر موضوعات اعم از بلاتکلیفی زمین های تحت تصرف مردم در روستاها، موضوع سد شفارود و صنایع چوکای رضوانشهر گفت: موضوع اختلافات اراضی یک بحث تخصصی است که باید از مسیر قانونی دنبال و حل شود.

وی افزود: بلاتکلیفی پروژه سدشفارود در رضوانشهر موجب سردرگمی و نگرانی مردم شده است و امروز اجرای بسیاری از طرح های عام المنفعه دیگر در این شهرستان به این موضوع گره خورده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه