فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

ممانعت پلیس از خودسوزی مرد ۴۴ساله در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از ممانعت پلیس از خودسوزی مرد ۴۴ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: برابر تحقیقات انجام شده، علت این خودسوزی اختلاف شدید خانوادگی اعلام شده است.

ممانعت پلیس از خودسوزی مرد ۴۴ساله در رضوانشهر

به گزارش هشت‌دی سید خلیل صفوی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی اقدام به خودسوزی فردی با بنزین در یکی از محله‌های شهرستان رضوانشهر، بلافاصله مأموران انتظامی در محل موردنظر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل امدادی و مأموران انتظامی از خودسوزی این مرد جلوگیری شد افزود: برابر تحقیقات انجام شده، علت این خودسوزی اختلاف شدید خانوادگی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی رضوانشهر در ادامه با اشاره به اینکه این فرد با پاشیدن بنزین بر روی خود و خودروی ۴۰۵ خود سعی در خودسوزی و آتش‌زدن خودروی خود را داشت تصریح کرد: این فرد پس از گفتگو مأموران انتظامی و دعوت به آرامش از اقدام خود منصرف شد.

این مقام انتظامی ضمن تأکید بر قداست نهاد خانواده و حل مشکلات بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی، راه‌حل پیشگیری از این حوادث را در خویشتن‌داری، تعقل و پایبندی و توجه به کانون گرم خانواده دانست.

انتهای پیام/

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه