دادستان دادسرای عمومی و انقلاب رضوانشهر خبر داد:

اعلام‌جرم علیه رئیس آموزش‌وپرورش رضوانشهر

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رضوانشهر از اعلام‌جرم علیه رئیس آموزش‌وپرورش این شهرستان خبر داد و گفت: این مدیر دولتی با حضور در منزل افراد محلی در کنار یکی از داوطلبان انتخابات دیده شده است.

اعلام‌جرم علیه رئیس آموزش‌وپرورش رضوانشهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» هادی نیرومند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ماده ۷۳ قانون انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۴۰۲ اظهار کرد: هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی از سوی مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی یا افراد وابسته به آن‌ها از جمله مشاوران و استفاده از جایگاه سازمانی برای تبلیغات داوطلبان مجلس ممنوع است.

 وی از اعلام‌جرم علیه رئیس اداره آموزش‌وپرورش رضوانشهر خبر داد و گفت: این فرد با حضور در منزل افراد محلی در کنار یکی از داوطلبان انتخابات دیده شده است که باتوجه‌به عُرف منطقه تشکیل چنین جلساتی برای تبلیغات انتخاباتی و جمع‌آوری آرا محسوب می‌شود.

 دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر حضور رئیس این اداره را در جلسه تبلیغاتی این داوطلب انتخابات را زمینه بهره‌برداری از جایگاه سازمانی دانست و تصریح کرد: دادستانی برای این مدیر اعلام‌جرم کرده و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه این قانون شامل ائمه جمعه دائمی و موقت، کارکنان نیروهای مسلح، رئیس و اعضاء هیئت‌های نظارتی و اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران است، تأکید کرد: سرپیچی از این قانون مجازات نقدی، انفصال موقت از خدمات دولتی شش تا یک سال را به همراه دارد.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه