محور اسالم – خلخال بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بسته بودن محور پونل- خلخال و سیاهکل – دیلمان بدلیل کولاک و برف شدید گفت: در حال حاضر محور اسالم – خلخال بازگشایی شده است.

محور اسالم – خلخال بازگشایی شد

به گزارش ۸دی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به بسته بودن محور پونل – خلخال و سیاهکل – دیلمان اشاره و اظهار کرد: محور پونل – خلخال از مدتی قبل بمنظور نبود ایمنی کافی بسته شده است اما تلاش ها برای باز شدن محور سیاهکل – دیلمان که از روز گذشته بدلیل کولاک شدید بسته شده بود، ادامه دارد و مابقی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۶ تا۳۰ دی ۱۵۰۲ کیلومتر به حجم هفت میلیون و ۹۶۴ هزار و ۴۸۰ مترمکعب بروفروبی صورت گرفته است، از بارش ۴۰ سانتی برف در محور سیاهکل – دیلمان خبر داد و اضافه کرد: در محور اسالم – خلخال نیز ۲۵ سانت برف باریده است که در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

فریبرز مرادی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور حشمت آباد قوشه لانه به ۵۰ سانت رسید، گفت: در محورهای رودسر – لات محله، بلوردکان – خصیب دشت، شوک – ملکوت، پونل – خلخال، شفت – امامزاده ابراهیم – امامزاده اسحاق و فومن – ماسوله نیز بین ۵ تا ۲۵ سانت برف باریده است.

این مقام مسئول از رانندگان خواست برای تردد در محورهای استان حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و بدلیل احتمال یخ زدگی بویژه در محورهای کوهستانی سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند. هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه