فرمانده سپاه قدس گیلان: موفقیت در حوزه فرهنگ در گرو مشارکت مردم است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موفقیت در طرح‌های فرهنگی در گرو مشارکت مردم است، گفت: امروز بانوان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و حفظ خانواده مهم‌ترین مولفه در این مقابله است.

فرمانده سپاه قدس گیلان: موفقیت در حوزه فرهنگ در گرو مشارکت مردم است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور امروز در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با بیان اینکه رهبری و ولایت فقیه با پشتیبانی مردم عامل اصلی تداوم انقلاب اسلامی است گفت: مردم با سازماندهی در بسیج که از ابتکارات امام راحل است توانست در برابر تمام توطئه های دشمن ایستادگی کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شکست ملت ایران افزود: تحمل این همه نابسامانی و فشارهای اقتصادی با فرهنگ انقلابی ملت ایران و ایستادگی آنان امکان‌پذیر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به ازای هر نفر در گیلان یک پایگاه مقاومت فعالیت می کند و از این لحاظ رتبه دوم کشور را بعد از مازندران کسب کردیم تصریح کرد: کار سازمان‌یافته در قالب بسیج همواره با مشارکت مردم در رویدادهای مختلف چون انتخابات، بحران کرونا و سایر رویدادها همراه است. با شیوع بحران کرونا و لزوم تسریع واکسیناسیون مردم با وجود ضعف زیرساخت‌ها، توانستیم رتبه اول کشور را با مشارکت بسیجیان کسب کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم و بسیجیان در همه عرصه ها حضور دارند موفقیت در حوزه فرهنگ را نیز نیازمند مشارکت مردم  در امور دانست و تصریح کرد: هر جا از مسجد فاصله گرفتیم آسیب دیدیم و همه پایگاه های مقاومت بسیج نیز در مساجد مستقر شده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام آمادگی بسیجیان گیلان جهت مشارکت در اجرای فعالیت های مختلف برای پیشبرد امور اذعان کرد: برای انجام کار تشکیلاتی نیازمند بسیج هستیم و تعداد پایگاه های بسیج خواهران و برادران در این استان یکسان است.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج در همه ابعاد چون غذایی، سیاست، فرهنگ، بافت شهری تاکید کرد و گفت: بافت شهر رشت با مشکلات موجود در آن در حوزه های مختلف شایسته این مردم نیست.

عبدالله پور در ادامه جنگ نرم را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه بسیج امروز مقابله با جنگ نرم را عهده دار است که مرکزیت آن با خانواده و زن است اظهار کرد: امروز بانوان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و حفظ خانواده مهم‌ترین مولفه در این مقابله است.

وی با اشاره به سالمندی جمعیت در گیلان خواستار مشارکت مساجد در مقابله با این معضل و ترویج فرزندآوری شد و در پایان خاطرنشان کرد: بسیج در همه بخش های فرهنگ عمومی در کنار هم افزایی و تعامل همه دستگاه های اجرای آماده خدمت بوده تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه