مجید عزیزی نایب‌رئیس شورای شهر رشت:

نحوه طرح سؤال از شهردار فضای جامعه را متشنج کرد/ اگر نقدی می‌کنیم باید منصفانه باشد

نایب‌رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه حق طبیعی اعضای شورا طرح سؤال و پیگیری امور است، گفت: بنده معترض به نحوه سؤال هستم. نحوه سؤال فضا جامعه را متشنج کرد و به سمتی برد که همه احساس کردند که ما شمشیر را برداشته‌ایم و می‌خواهیم سر شهردار را بزنیم.

نحوه طرح سؤال از شهردار فضای جامعه را متشنج کرد/ اگر نقدی می‌کنیم باید منصفانه باشد

به گزارش ۸دی،مجید عزیزی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بیست و یکمین جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه به خاطر دارم اعضای شورا با ۹ رأی آقای احمدی را به‌عنوان شهردار انتخاب کردند و ادله خود را نیز ثبات مدیریت شهری عنوان نمودند، گفت: بنده در آن زمان مخالف بودم و دلایلی را عنوان کردم و دوستان بر ثبات مدیریتی تأکید داشتند.

وی ادامه داد: پس‌ از اینکه آقای احمدی بنا به دلایلی رفتند، ما چالش‌های بسیاری را در شهرداری داریم که لازمه رفع آن‌ها اتحاد و همدلی کل اجزا است. اگر اجرای حاکمیتی در سطوح مدیریتی استان نباشد، نمی‌ توان این موضوع را جمع کرد.

عزیزی با بیان اینکه حق طبیعی اعضای شورا طرح سؤال و پیگیری امور است، گفت: بنده معترض به نحوه سؤال هستم. نحوه سؤال فضا جامعه را متشنج کرد و به سمتی برد که همه احساس کردند که ما شمشیر را برداشته‌ایم و می‌خواهیم سر شهردار را بزنیم.

نایب‌رئیس شورای شهر رشت اضافه کرد: اصل مطلب و طرح سؤال از شهردار حق طبیعی اعضای شوراست و ما این برنامه‌ریزی را داشتیم که هر دو هفته شهردار بعد از جلسه شورا حضور یافته و پاسخگوی اعضای شورا باشند. ما قسم خورده‌ ایم که یازده نفر بدون حاشیه در کنار هم برای مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای شورا دارای یک عقبه مدیریتی و اجتماعی هستند، گفت: هرکدام از ما اگر مدیر باشیم و جایگاه ما متزلزل شود، مدیر زیرمجموعه دیگر حرف ما را نمی‌خواند. ما اگر شهردار بدون ثبات داشته باشیم با توجه به فضای رانتی موجود که به خاطر عملکرد شوراهای گذشته بوده است، به مشکل بر خواهیم خورد.

عزیزی با اشاره به عدم حضور برخی از مدیران شهرداری در محل کار؛ اظهار داشت: ما دنبال ثبات مدیریتی هستیم، ما در برخی از مباحث و نگرش‌ها دچار تضاد شده‌ایم، آیا موضوعات ترافیکی بحث جدیدی است که شهردار بخواهد طی مدت دو ماه آن را برطرف کند؟ موضوعی که کل کشور با آن روبرو است.

عضو شورای شهر رشت اذعان داشت: یک هایپرمارکت که در گذشته مجوز دریافت کرده و پارکینگ ندارد، حالا شهردار چه برخورد انضباطی با آن هایپرمارکت طی دو ماه می‌تواند انجام دهد؟ این مجوز از قبل نباید صادر می‌شد. هایپرمارکتی که ۱۰۰ نفر پرسنل دارد را نمی‌توان به خاطر پارکینگ و مجوزی که از قبل داده‌شده تعطیل کرد و ۱۰۰ نفر کارگر را از نان خوردن انداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه