آیت الله فلاحتی:

شهادت حضرت زهرا به مانند عاشورا بزرگ شمرده می شود/ نام “حاج قاسم” مایه امید جبهه مقاومت و رعب دشمنان است

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه به مانند حضرت زهرا (س) بانویی در تاریخ نبوده و نخواهد بود، گفت: از دستگاه‌های فرهنگی و متولیان می‌خواهم که خیابان‌ها را سیاه‌پوش کنند، باید شهادت حضرت زهرا (س) به‌مانند عاشورا بزرگ شمرده شود.

شهادت حضرت زهرا به مانند عاشورا بزرگ شمرده می شود/ نام “حاج قاسم” مایه امید جبهه مقاومت و رعب دشمنان است

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به نشست وین که قرار است در هفته پیش رو اتفاق بیفتد، اظهار کرد: موساد با نامه به سران اروپایی خواسته ایران را تهدید کنند تا ایران از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کند، سلمان عبدالعزیز پیر عربستان نیز از نشست‌های ایران ابراز نگرانی کرده و وزیر خارجه آل سعود نیز خواهان حضور در این نشست است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های مذبوحانه علیه ایران در حال انجام است، تصریح کرد: اروپایی‌ها هم دنبال منجمد کردن و رفع تحریم موقت و دنبال منجمد کردن خواسته‌های ایران هستند که نشست هفته پیش رو نشست رفع تحریم‌هاست نه نشست برجامی، آن‌ها تلاش می‌کنند موقت عمل کنند و فقط می‌خواهند ایران خواسته‌های خود را کنار بگذارد اما ایران خواستار رفع همه تحریم‌هاست.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی در هر نشستی با یک بسته سیاه می‌آیند این نشان می‌دهد که مقاومت و ایستادگی جواب می‌دهد، افزود: اگر ما در هر نشستی مقاومت کنیم و توپ را به میدان آن‌ها بگذاریم و مانع موفقیت آنان در جنگ روایت‌ها شویم قطعاً ما موفق خواهیم شد. آمریکایی‌ها با توجه به وضعیت بایدن، حزب او و افزایش بیماری کرونا به استیصال رسیده و نیاز به این خیمه‌شب‌بازی‌ها دارد، رژیم منحوس صهیونیستی‌ نیز بی‌آبرو شده و دنبال این در و آن در زدن بوده اما آنچه مهم است پیروزی در جنگ اراده‌هاست که تاکنون ملت ایران به فضل الهی در جنگ اراده‌ها پیروز شده‌اند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه ایران در رأس گفتمان همه ملت‌ها و دولت‌های دنیاست، افزود: این رفتار ایران نشان از اراده و عقلانیت ایران بوده و این یعنی ایران پیروز جنگ اراده‌ها است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم نیز نزدیک است نام پرآوازه این شهید عزیز مایه امید جبهه مقاومت و ملت‌های آزادی‌خواه و مایه رعب دشمنان است.

فلاحتی با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا (س) نیز در هفته پیش رو است بانویی که به‌مانند او بانویی در تاریخ نبوده و نخواهد بود، افزود: از دستگاه‌های فرهنگی و متولیان می‌خواهم که خیابان‌ها را سیاه‌پوش کنند، باید شهادت حضرت زهرا (س) به‌مانند عاشورا بزرگ شمرده شود.

خطیب جمعه رشت خطاب به مسؤلان استانی با تأکید بر اینکه برای انتخاب مدیران تقوا داشته باشند، بیان کرد: مسؤولان کسانی را انتخاب کنند که طماع و دست‌انداز نباشند و برای مسئولیت کسانی را انتخاب کنید که پاک‌طینت بوده دستی پاک داشته  انقلابی و با تقوا باشد و دنبال شهوت قدرت، مال‌طلبی نباشد.

پنجشنبه هم‌زمان با شهادت حضرت زهرا (س) پیکر ۹ شهید دفاع مقدس در میدان شهرداری با حضور آحاد مردم تشییع خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه