ایران به خواص باتقوا و بصیر احتیاج دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ عده‌ای از تصمیم سازان در جمهوری اسلامی لغزیدند، گفت: مردم در فتنه ۸۸ محکم پای ولایت ماندند و در ۹دی حماسه تاریخی رقم زدند و بساط با برنامه‌ترین فتنه انقلاب را برچیدند.

ایران به خواص باتقوا و بصیر احتیاج دارد

به گزارش ۸دی، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم حماسه ۹ دی که در مسجد جامع ماسال برگزار شد با گرامیداشت سالروز حماسه با بصیرت مردم و با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ دوران انقلاب اسلامی مشابهتی با دوران امامت امیرالمونین علی(ع) دارد، اظهار کرد: ما به خواصی احتیاج داریم که تقوا و بصیرت داشته باشند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ تئورسین داشت و از نظر زبانی و نوشتاری و رفتاری دارای تئوری بود، افزود: متاسفانه در فتنه ۸۸ عده‌ای ظاهر و رفتار شرعی داشتند ولی اطاعت از ولی را قبول نداشتند. فتنه ۸۸ بازیگر داشت و این بازیگران در جمهوری اسلامی رزومه و چهره موجهی داشتند ولی بی‌بصیرتی با آنان خیلی کارها کرد.

احمدرضا منشوری با اشاره به گفته رایس، وزیر خارجه اسبق امریکا که «ما چندین سال انواع روش‌ها را با بودجه‌های کلان برای تضعیف ایران بکار بردیم ولی موفق نشدیم»، گفت: مستکبران جهان به این نتیجه رسیدند که با حمله نظامی نمی‌شود ایران را شکست داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دو گروه در خاک جمهوری اسلامی با دشمن همکاری کردند، تصریح کرد: آنهایی که محتویات کیفشان را دشمن به سرقت برد یعنی اطلاعات را از آنها گرفتند و بی‌دانش و اطلاعات و ندانسته وارد فتنه شدند و گروه دوم آنهایی که جیبشان توسط دشمن پر شد و معامله کردند. در فتنه ۸۸ یک سری را اجیر کرده و به آنها کتاب و کیف داده بودند و به‌عنوان دانشجو به جمع معترضان اضافه می‌کردند و خیابان‌های تهران قیمت داشت به گونه ای که قیمت تظاهرات در یک خیابان با تظاهرات در خیابان دیگر فرق داشت که بنده این مورد را به شخصه مشاهده کردم.

وی در ادمه عنوان کرد: پروژه ملت در برابر ملت، پروژه ملت در برابر نظام و پروژه کشته سازی در فتنه ۸۸ را اجرا کردند و حتی سفارت خانه‌های خارجی درب‌هایشان را باز کردند تا اغتشاشگران بتوانند در آنجا پناه بگیرند. آمریکا، صهیونیست و عربستان به عنوان مثلث در فتنه ۸۸ بودند به این طریق که، آمریکا بعنوان طراح، عربستان پشتیبان مالی و صهیونیست‌ها به‌عنوان مجری همانگونه که در تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها حضور دارند، در فتنه ۸۸ همه پای کار آمده بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: فتنه‌ها و طرح‌ها همچنان باقیست و هیچ وقت دشمن دست نخواهد کشید، یک روز بر موضوع بنزین، یک روز مسئله آب و روز دیگر مسئله مرغ و تخم مرغ را بهانه می‌کنند ولی باید بصیرت داشت و کلام رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم. اگر به دنبال سفره‌های رنگین و اشرافی‌گری باشیم نتیجه آن این است که علی در محراب به شهادت می‌رسد لذا باید بصیر و در میدان بود و پیام ولی را شنید و گوش فرا داد.

منشوری با بیان اینکه در فتنه ۸۸ عده‌ای سکوت کردند و زبانشان نچرخید و یک عده هم لبخندشان برای دشمن نمایان شد و عده‌ای از تصمیم سازان در جمهوری اسلامی لغزیدند، خاطرنشان کرد: مردم در فتنه ۸۸ محکم پای ولایت ماندند و در ۹دی حماسه تاریخی رقم زدند و بساط با برنامه‌ترین فتنه انقلاب را برچیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه