نوری هریس: شهردار رشت به دنبال رئیس بازی است

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز گلایه از اینکه شهردار رشت مجموعه شهرداری را با بخش خصوصی تحت مدیریتش اشتباه گرفته است، اضافه کرد: متاسفانه علوی که با رای مستقیم اعضای شورا انتخاب شده، هیچ تمایلی به همکاری با شورا ندارد.

نوری هریس: شهردار رشت به دنبال رئیس بازی است

به گزارش ۸دی، عضو شورای اسلامی شهر رشت در هجدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه قرار بود شهردار رشت یار دوازدهم ، دوست و همراه اعضای شورا باشد اظهار کرد: قرار بود در یک اتاق فکر مشترک برای خدمت به مردمان این شهر شبانه روزی تلاش کنیم، اما متاسفانه با مشاهده عملکرد شهردار رشت، چیزی که تصور می کردیم محقق نشد.

مهدی نوری هریس با ابراز گلایه از اینکه شهردار رشت مجموعه شهرداری را با بخش خصوصی تحت مدیریتش اشتباه گرفته است، افزود: شهردار رشت سخنان اعضای شورا را با شوآف بازی ها به نام خودش تمام می کند و بارها به وی تاکید کردیم که در شهرهای اطراف بابت ساخت و ساز در زمین های نسقی اقدامات خوبی در دست انجام است اما گویا وی گوش شنوایی ندارد.

وی با تاکید به اینکه علوی ۹ سال سابقه و تجربه حضور در شورا و کمیسیون های تخصصی شورا را دارد، تصریح کرد: تصور می کردیم می توانیم از تجربیات شهردار برای رفع مشکلاتی از جمله تالاب عینک رشت، رودخانه های رشت، ساخت و ساز در زمین های نسقی و غیره استفاده کنیم اما علوی هیچ تمایلی به همکاری با شورا ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهردار رشت به دنبال رئیس بازی درآوردن است، بیان کرد: این روش مدیریتی توسط شهردار رشت به جایی نمی رسد و اعضای شورای رشت تمام هم و غم خود را برای برطرف کردن مشکلات این شهر به کار گرفته اند و متاسفانه شهردار رشت که با رای مستقیم اعضای شورا انتخاب شده است با شورا همکاری نمی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه