فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با آیت الله فلاحتی مطرح کرد

بسیج حلال مشکلات است/ نقش اثرگذار شجریه طیبه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش اثرگذار شجریه طیبه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی، گفت: پرورش قریب یک هزار و ۵۰۰ قاری بعنوان حافظان قرآن از دیگر اقدامات انسان سازی بسیج بوده و این تعداد به سه هزار نفر رسیده است‌.

بسیج حلال مشکلات است/ نقش اثرگذار شجریه طیبه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و معاونین سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از حمایت های همه جانبه آیت الله فلاحتی از سپاه و بسیج، اظهار کرد: روحیه بسیج و تفکر بسیجی در کشور و استان موجب امیدافزایی در جامعه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نگرش و نگاه بسیجی مردمان گیلان زمین افزود: مردم گیلان در آوردگاه های مختلف نشان دادند که یک بسیجی واقعی هستند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و عملکرد مثبت و اثرگذار سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا بیان کرد: سپاه و بسیج در ایام کرونا در کنار جبهه سلامت بود و پا به پا برای سلامت مردم کوشید.

عبدالله پور با بیان اینکه گیلان مقام نخست واکسیناسیون در کشور را کسب کرد گفت: با حضور بسیجیان در کنار بهداشت و درمان در انجام واکسیناسیون تجربه بسیار ارزشمندی بود که گیلان را در کشور ممتاز کرد.

وی، بسیج را حلاج مشکلات و بحران ها در عرصه های مختلف دانست و افزود: تجربه نشان داده که بسیج می تواند در همه بحران اثرگذار و موفق عمل کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گریزی هم به مشارکت در انتخابات اخیر و ایجاد حفره ی ناامیدی جامعه زد و تصریح کرد: بسیج با تلاش فراوان توانست برخی حفره های ناامیدی در جامعه را پر کند و مردم را به پای صندوق های رای بکشاند و از این رو مشارکت از ۴۲ درصد به ۵۷ درصد افزایش پیدا کرد.

عبدالله پور با اشاره به روحیه محرومیت زدایی بسیج در جامعه، بیان کرد: توزیع روزانه بیش ۴ هزار بسته معیشتی در گیلان در محلات و مناطق آسیب پذیر بخشی از اقدامات بسیج در حوزه محرومیت زدایی بوده است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار شجریه طیبه صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی، افزود؛ پرورش قریب ۱ هزار ۵۰۰ قاری بعنوان حافظان قرآن از دیگر اقدامات انسان سازی بسیج بوده و این تعداد به سه هزار نفر رسیده است‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “بسیج کلید حل مشکلات کشور است”، گفت: بسیج با روحیه انقلابی که دارد در هر مشکل و بحرانی ورود کند، آن مشکل و بحران را حل می کند.

گفتنی است، در این دیدار ها از تلاش ها و زحمات آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان به عنوان استاد شبکه تربیتی صالحین سپاه قدس تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه