بهروزی فر مطرح کرد:

راکد ماندن پروژه پل ورودی شهر فومن بعد از ۱۷ سال

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه پل ورودی این شهر حدود ۱۷ سال به دلیل تعلل و غفلت دولت‌ها غیرفعال مانده است، گفت: این پل مسیر ورودی ماسوله، دومین شهر توریستی دنیا است؛ برای فعال‌سازی و پیگیری این پروژه ۳ جلسه با وزیر جدید داشته ام.

راکد ماندن پروژه پل ورودی شهر فومن بعد از ۱۷ سال

به گزارش ۸دی،خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: پل ورودی شهر فومن یک پروژه ملی است که حدود ۱۷ سال به دلیل تعلل و غفلت دولت‌ها غیرفعال مانده است.

او با بیان اینکه این پل مسیر ورودی ماسوله، دومین شهر توریستی دنیا است، افزود: برای فعال‌سازی و پیگیری این پروژه ۳ جلسه با وزیر جدید داشته ایم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس اظهار داشت: ۴ پل بین روستایی در منطقه داریم که هر کدام آن‌ها مشکلاتی دارد.

بهروزی‌فر با بیان اینکه یکی از آن‌ها مربوط به منطقه توریستی قلعه رودخان است، ادامه داد: این پل‌ها در جریان سیل سال ۹۷ تخریب شده و پیشرفت بازسازی آن‌ها بسیار پایین است.

او تأکید کرد: مردم روستا‌های دو طرف پل به دلیل سختی رفت و آمد تحت فشار قرار دارند که در حال پیگیری برای حل مشکل آن هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات شهرستان شفت گفت: در منطقه شفت نیز ۲ پل وجود دارد که با پیگیری‌های انجام شده روند بازسازی آن فعال شده و با کمی اعتبار بیشتر به پایان می‌رسد.

بهروزی فر همچنین همچنین با اشاره به زهکشی فاضلاب در شفت افزود: متأسفانه تا پیش از این، فاضلاب رودخانه‌ها و شهری به یک سمت شهر منتقل می‌شد که با اعتباری که دریافت کردیم، شهرداری شفت توانست با لوله گذاری، این مشکل را برطرف کند.

او تصریح کرد: منطقه‌ای در این شهرستان است که گلاب گیری از چند سال پیش در آن آغاز شده و توسعه خوبی یافته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اغلب نمایندگان گیلان جدای از شخصیت حقیقی خود،و بعنوان نماینده در اظهار نظرها و پیشبرد طرحها و لوایح در حد نمایندگی مردم گیلان نیستند. گیلان در مجلس و رسانه ها گویی تقریبا نماینده ای ندارد!
در حاشیه