افتتاح ۲۵ واحد مسکن محرومین در هفته بسیج در ماسال

فرمانده سپاه ناحیه ماسال، گفت: در اولین روز هفته بسیج ۲۵ واحد مسکن محرومین هم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۲۵ واحد مسکن محرومین در هفته بسیج در ماسال

به گزارش هشت دی، سرهنگ دوم پاسدار کامیار مهدی پور، فرمانده سپاه ناحیه ماسال صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج که در نمازخانه سپاه این ناحیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: بارها از لسان بنیانگذار انقلاب اسلامی شنیده‌ایم که آرزو داشتند با بسیجیان محشور شوند و رهبر انقلاب اسلامی هم فرموده‌اند بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مردم را فراموش کند.

وی افزود: بسیج در تمام صحنه‌ها پای انقلاب بوده است و راهبرد ما نسبت به بسیج باید قدردانی باشد. در سوریه تا روزی که بسیج مردمی شکل نگرفته بود نتوانستند مقابل دشمن تکفیری ایستادگی کنند و این سرمایه و دارایی ما برای کشورهای دیگر الگو شده است. امروز در همه صحنه‌ها هم بسیج بدون حکم و مسئولیت حضور دارد.

مهدی پور شعار امسال هفته بسیج را «بسیج پاره تن مردم» عنوان کرد و گفت: در این هفته به دنبال این هستیم که نقش آفرینی بسیج در گام دوم را تشریح کنیم. امروز، رسالت اصلی بسیج و رسانه ها امیدآفرینی برای آینده مبتنی بر گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج ادامه داد: تبیین الگوهای تربیتی بسیج مثل حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرستان، امیدآفرینی برای مردم با اهتمام ویژه بر دستآوردهای بسیج از برنامه های اصلی سپاه در هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه ۱۱۴ برنامه برای هفته بسیج طراحی شده است اظهار کرد: روز شنبه ۲۹ آبان ماه، بسته های معیشتی در پایگاه مقاومت بسیج امام محمدباقر علیه السلام شیخ نشین توزیع می‌شود ‌و نشست عاشقان ولایت عصر این روز در مسجد جامع ماسال و نشست های بصیرتی در روستاها در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: در اولین روز هفته بسیج ۲۵ واحد مسکن محرومین هم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی افتتاح خواهد شد.

به گفته سرهنگ دوم پاسدار مهدی پور، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی، یادواره شهدای سیاهدول ماسال، دیدار با خانواده معظم شهدا، کوهپیمایی بسیجیان، گشت‌های رضویون در نقاط مختلف شهرستان، مسابقه تیراندازی، شب خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس، رزمایش اقتدار بسیجیان، یادواره شهدای پیرسرا، دیدار با امام جمعه شهرستان، آیین عطر افشانی مزار شهدا، یادواره شهدای روستای درخانه، ویزیت رایگان، سخنرانی فرماندهی سپاه ناحیه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۵ آذر، تجلیل از چهره‌های فرهنگی و علمی شهرستان، برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح شهرستان و … از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان ماسال است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه