رئیس شورای اسلامی شهر رشت :

اعضای شورای ششم رشت اجازه هدر رفت بیت المال و ریخت و پاش ها را نمی دهند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اخباری مبنی بر هزینه کرد ۱۲۰ میلیون تومانی غذا در شورا در سال گذشته، گفت: اعضای شورای ششم رشت اجازه هدر رفت بیت المال و ریخت و پاش ها را نمی دهند.

اعضای شورای ششم رشت اجازه هدر رفت بیت المال و ریخت و پاش ها را نمی دهند

به گزارش ۸دی،محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به انعکاس اخباری مبنی بر هزینه میلیونی غذا در شورای شهر رشت در سال گذشته افزود: تا کنون اعضای شورا حتی یک پُرس غذای گرم از بیت المال برای خودشان خریداری نکرده اند و تنها وعده غذایی که برای اعضای شورای ششم رشت طی سه ماه از مدت زمان فعالیتشان خریداری شد یک وعده ساندویچ بود.

وی با تاکید به حفظ بیت المال و جلوگیری از ریخت و پاش ها در شورای ششم گفت: در یک روز کاری از عمر شورای ششم به واسطه جلسات متعددی که برگزار شد ، امکان مراجعه اعضای شورا به منزل و صرف ناهار وجود نداشت و در آن روز یک وعده ساندویچ برای شورا خریداری شد.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه برخی از پرسنل شورا به واسطه نوع فعالیت و پوشش اخبار و برنامه های جلسات در برخی از روزها باید یکسره در محل فعالیتشان تا ساعاتی از شب حضور داشته باشند گفت: برای این تعداد از پرسنل که تعدادی محدود و مشخص هستند ، در روزهایی که به صورت یکسره در ساختمان شورا موظف به حضور هستند ، یک وعده غذا تهیه می شود و یقینا در صورت مشاهده هر گونه تضییع حقوق بیت المال در این باره با عاملین آن به شدت برخورد می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه