یک استاد دانشگاه در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

حضور رییس جمهور در استان ها و لمس کردن مشکلات مردم از نزدیک قطعا در برنامه ریزی های کشور تاثیرگذار است

“عمران علیزاده” استاد دانشگاه با اشاره به تاثیر حضور رییس جمهور در بین مردم در سفرهای استانی، گفت: این حضور در بین مردم قطعا تاثیر بسیار زیادی دارد؛ مردم می بینند که رییس جمهور کشور صرفا از اتاق کارش تصمیم نمی گیرد و در جامعه مشکلات را از نزدیک می بیند و لمس می کند.

حضور رییس جمهور در استان ها و لمس کردن مشکلات مردم از نزدیک قطعا در برنامه ریزی های کشور تاثیرگذار است

“عمران علیزاده” استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با عملکرد صدروزه سید ابراهیم رئیسی با اشاره به تاثیر حضور رییس جمهور در بین مردم در سفرهای استانی، اظهار کرد: این حضور در بین مردم قطعا تاثیر بسیار زیادی دارد و مردم می بینند که رییس جمهور کشور صرفا از اتاق کارش تصمیم نمی گیرد و در جامعه مشکلات را از نزدیک می بیند و لمس می کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در جامعه این بحث که آیا سفرهای استانی مشکلاتی از مردم را حل می کند، مطرح است تصریح کرد: شاید این سفرها به طور فوری به حل بسیاری از مشکلات ختم نشود اما کسب اطلاعات از افراد برای حل مشکلات در اولویت بالایی قرار دارد.

علیزاده با اشاره به عملکرد دولت رییسی در واکسیناسیون عمومی اظهار کرد: در بحث مقابله با کرونا و واکسیناسیون، دولت دستاوردهای بسیار خوبی داشته، درست است که هنوز با حد مطلوب فاصله داریم ولی دولت سیزدهم، زمان از دست رفته دولت گذشته را جبران کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی واکسیناسیون به حد قابل قبول برسد، اماکن عمومی بازگشایی خواهد شد و این بازگشایی به چرخه اقتصاد کمک خواهد کرد از جمله در صنعت گردشگری، در آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور اگر در دولت پیشین واکسیناسیون جدی گرفته می شد اماکن عمومی بازگشایی می شد و چرخه اقتصاد بهتر و بیشتر می گشت.

این استاد دانشگاه با پیشنهاد راه حل برای مشکلات پیشرو استان، تصریح کرد: مشکلات استان باید ابتدا اولویت بندی و سپس استخراج شود. هر استانی با توجه به جغرافیای طبیعی، انسانی و سیاسی مشکلات خاص خودش را دارد و باید به درستی شناسایی و اولویت بندی شود و برای حل مشکل و اقدام فوری، تمام توان های اقتصادی استان به همان سمت حرکت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه