مدیر بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان؛

هیچ مشکلی در تامین مرغ گیلان طی دو ماه آینده نداریم

علی‌اکبرنژاد از تولید روزانه ۵۰۰ تا ۵۵۰ تن مرغ در هفت کشتارگاه گیلان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تامین مرغ در استان گیلان در دو ماه آینده نداریم.

هیچ مشکلی در تامین مرغ گیلان طی دو ماه آینده نداریم

به گزارش ۸دی،میر حجت علی‌اکبرنژاد شامگاه( سه‌شنبه، ۲۵ آبان) در برنامه گفت‌وگوی خبری وضعیت تولید مرغ در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روزانه بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ تن مرغ در هفت کشتارگاه استان گیلان کشتار و روانه بازار مصرف می‌شود.

مدیر بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد: با جوجه‌ریزی مناسبی که در مهر ماه امسال به مقدار هشت میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه انجام شد هیچ مشکلی برای تامین مرغ در استان گیلان در دو ماه آینده نداریم.

علی‌اکبرنژاد روند تامین نهاده‌های دامی را هم برشمرد و تصریح کرد: نهاده‌های دامی مورد نیاز مصرف کلیه مرغداری‌های استان گیلان به مقدار نیاز و به صورت صد در صدی از سامانه بازارگاه تامین شده و در این بخش هم هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت‌های مصوب مرغ در استان گیلان به خوبی رعایت می‌شود اذعان کرد: در حال حاضر قیمت مرغ برای مصرف کننده در استان گیلان هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان و برای واحدهای عمده‌فروشی هم ۲۹ هزار تومان محاسبه می‌شود.

مدیر بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی مناسب مشکل تامین جوجه برای ماه‌های آتی رفع شده است و هیچ مشکلی از این بابت برای مرغداران گیلانی وجود ندارد و با جوجه‌ریزی مناسب می‌توانند به فرآیند تولید خود ادامه دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه