سخنان پایانی استاندار سابق با مردم گیلان

استاندار سابق گیلان فرصت خدمت به مردم استان را یک افتخار بزرگ برای خود دانست و گفت: در ۳۲ ماه فرصت خدمتم آنچه در توانم بود در مقطع حساس و شرایط دشوار کشور برای خدمت به مردم عزیز و ولایتمدار گیلان انجام دادم و تا زمانی که در گیلان مسئولیت داشتم وظایف قانونی خود را انجام دادم.

سخنان پایانی استاندار سابق با مردم گیلان

به گزارش ۸دی، ارسلان زارع صبح امروز در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه اقتدار ایران مدیون فداکاری شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت است، اظهار کرد: پایداری ملت در حفظ آرمان‌های نظام اسلامی ایران بسیار مهم و تاثیر گذار است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به نقش وحدت و همدلی در حل بسیاری از مشکلات کشور گفت: کشتی انقلاب با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به ساحل امن رسیده است و به یقین حفظ وحدت، همدلی و انسجام ملی بسیار مهم است.

استاندار سابق گیلان فرصت خدمت به مردم گیلان را یک افتخار  بزرگ برای خود دانست و بیان کرد: در ۳۲ ماه فرصت خدمتم آنچه در توانم بود در مقطع حساس و شرایط دشوار کشور برای خدمت به مردم عزیز و ولایتمداری گیلان انجام دادم و تا زمانی که در گیلان مسؤولیت داشتم وظایف قانونی خود را انجام دادم.

زارع با قدردانی از همراهی مردم با مسؤولان در حل بحران کرونا در گیلان تصریح کرد: در شرایط کرونایی توفیقی اگر حاصل شد به با عنایت و لطف پروردگار  و همدلی تمامی مسوولان و مردم شریف گیلان بوده است لذا از همه مردم نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه گیلان در طول مدت خدمت خود در گیلان تصریح کرد: هدف اصلی بنده به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان توسعه، پیشرفت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و افزایش صادرات غیرنفتی بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه