درخشش دانش آموزان گیلانی در پویش ملی «مهربان‌ترین پدر»

محدثه پورجعفری و امیرمحمد محمدعمویی ، دو دانش آموز گیلانی در بخش تصویرگران مهربانی، عنوان برگزیده پویش کشوری مهربان‌ترین پدر را از آنِ خود کردند.

درخشش دانش آموزان گیلانی در پویش ملی «مهربان‌ترین پدر»

به گزارش ۸دی،مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : در این پویش کشوری که در شبکه شاد و در دو بخش تصویرگران مهربانی و نامه‌ای به پدر با شرکت دانش آموزان علاقه‌مند در همه مقاطع تحصیلی برگزار شد، محدثه پورجعفری و امیرمحمد محمد عمویی، هر دو از ناحیه ۲ رشت در بخش تصویرگران مهربانی، رتبه‌های برگزیده کشوری را کسب کردند.

محمد رحمتی افزود : پویش ابتکاری مهربان‌ترین پدر ، با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، توسعه و تقویت مهارت‌های اجتماعی، سیاسی و تبیین اندیشه‌های حضرت امام برگزار شد.

وی اضافه کرد: این پویش با موضوعات دل نوشته‌ای خطاب به حضرت امام (ره) ، ویژه دانش آموزان تمام دوره‌های تحصیلی و قرائت یک غزل از اشعار دیوان حضرت امام به صورت ویدئوکست، ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم در پیام رسان شاد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه «پویش ملی مهربان‌ترین پدر» ارسال شد که ۵۰ اثر برگزیده شد و از این تعداد ، ۳۰ اثر با موضوع نامه‌ای به پدر و ۲۰ اثر با موضوع تصویرگران مهربانی به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

 

درخشش دانش آموزان گیلانی در پویش ملی «مهربان‌ترین پدر»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه