مدیرکل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد:

کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در آموزش و پرورش گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از بازنشسته‌شدن بیش از ۲۲۰۰ فرهنگی در گیلان خبر داد و گفت: گیلان با ۲ هزار کمبود نیروی انسانی مواجه است.

کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در آموزش و پرورش گیلان

به گزارش هشت‌دی، محمد فائزی امروز در مراسم تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور در بخش رحیم‌آباد رودسر، معلمی را شغل انبیا و سرشار از برکات معنوی دانست و اظهار کرد: زمانی که معلم، دانش‌آموز خود را در مراتب علمی و جایگاه اجتماعی برتر می‌بیند افتخار می‌کند.

وی از بازنشسته‌شدن بیش از ۲۲۰۰ فرهنگی در گیلان خبر داد و افزود: گیلان با ۲ هزار کمبود نیروی انسانی مواجه است که ۶۰۰ نفر در قالب گزینش پیش‌رو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ناترازی نیروی انسانی در این نهاد آموزشی چالش‌برانگیز است، تصریح کرد: باید بسترهای هم‌ترازی و جبران کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش فراهم شود.

خبرگزاری مهر در ادامه نوشت که فائزی با اشاره به اینکه طرح رتبه‌بندی فرهنگیان از برنامه‌های خوب دولت برای ساماندهی این جامعه آموزشی است، گفت: در راستای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان حدود ۱۰۰۰ نفر در گیلان ساماندهی شدند.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگیان در طرح رتبه‌بندی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: هیچ ممیزی در شهرستان و استان دخالت و تأثیری در روند اجرای رتبه‌بندی ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه