مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد:

پذیرش ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در گیلان

 مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان از پذیرش ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: فرهنگیان استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل بیشترین مسافرانی بودند که از خدمات مراکز رفاهی گیلان بهره‌مند شدند.

پذیرش ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در گیلان

به گزارش هشت‌دی محمد فائزی در شورای آموزش‌وپرورش استان گیلان با اعلام خبر اسکان حدود ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در این استان اظهار کرد: این مسافران فرهنگی در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش گیلان و ۱۶۵ مدرسه استان اقامت کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافر فرهنگی در شهرهای رشت، انزلی، تالش و آستارا بود، افزود: فرهنگیان استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و خراسان رضوی بیشترین مسافرانی بودند که از خدمات مراکز رفاهی و واحدهای آموزشی استان گیلان بهره‌مند شدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با بیان اینکه اولویت پذیرش در مراکز رفاهی با فرهنگیان است، تصریح کرد: تابستان امسال ۱۶۵ مدرسه با ۱۱ مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۴۰ سوئیت و ۵۱۲ تخت برای اسکان مسافران فرهنگی اختصاص‌ داده‌شده است.

فائزی با اشاره به نحوه پذیرش مسافران در مراکز رفاهی و مدارس گیلان بیان کرد: پذیرش در سوئیت‌ها و مراکز رفاهی به‌صورت حضوری است و برای اسکان در مدارس هم متقاضیان به ستاد مرکزی اسکان در مناطق آموزش‌وپرورش مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تابستان پارسال، ۲۶۰ هزار و ۷۴۹ مسافر فرهنگی در قالب ۵۸ هزار و ۱۲۹ خانوار از امکانات مراکز راهی و مدارس گیلان استفاده کردند.

انتهای خبر/

منبع: روابط‌عمومی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه